10 recomanacions pràctiques per al Community Manager d'una empresa - Aula virtual
· Quan? 2 de juliol de 2020
· Hora? De 17:00h a 19:00h
La feina d'un gestor corporatiu de xarxes socials és cada vegada més important a les empreses. Però quina és la millor estratègia per tenir-hi èxit? Què hem de tenir en compte? Què necessitarem per mantenir les diferents xarxes? I com mesurarem si les nostres publicacions han reeixit? En aquesta sessió oferirem eines per resoldre aquestes qüestions.
- Modalitat: Presencial
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació
- Oferir una visió detallada de les tasques diàries d'un gestor de xarxes socials.
- Aprendre com una adequada gestió de les xarxes socials pot beneficiar la nostra empresa.
- Conèixer com integrar el Community Manager dins de l'estructura corporativa.
- Veure eines que poden ajudar el Community Manager dins de la gestió general de xarxes.
- Repassar consells d'estratègia, publicació de continguts i mesura d'audiències en l'àmbit de les principals xarxes socials.
TEMARI
1. Estratègia
- Perquè apostar per les xarxes socials?
- Cal un Community Manager? Integració en l'estructura
- Definim objectius
- Planificació i calendari
2. Recomanacions pràctiques
- Creació de continguts adequats a cada xarxa
- Eines útils
- Errades més habituals
- Situacions de crisi
3. Mesura de resultats
- Estadístiques i informes
Organitza: Barcelona Activa