Apps i recursos per a la productivitat (I): gestiona la teva informació digital de forma eficient
· Quan? 4 de novembre de 2020
· Hora? De 12:00h a 14:00h
En aquesta càpsula et presentarem una selecció de productes i serveis gratuïts per a gestionar les teves dades i documents de forma fàcil i segura al núvol.
Objectius
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Fer un tast ràpid d'una tria d'aplicacions, productes i serveis de qualitat per a gestionar la seva informació i veure la seva aplicació pràctica amb exercicis i exemples.
- Aprendre a posar en ordre el munt d'informació digital que gestionem a diari.
- Rebre assessorament i consells personalitzats a l'hora de seleccionar una eina per a guardar les seves dades o documents al núvol.
Temari
1. Introducció a les eines de gestió de la informació basades en el núvol. Seguretat i privacitat de les opcions disponibles.
2. Guardar arxius i documents al núvol. Google Drive, Dropbox, OneDrive¿ quin em convé més?
3. Guarda, comparteix i organitza els teus marcadors amb Raindrop.io.
4. Guarda articles per a llegir més tard amb Pocket o Instapaper.
5. Crea i edita notes amb Evernote, Keep o OneNote. Quin em convé més?
6. Posa-ho sobre el mapa! Crea i edita mapes personalitzats amb Google My Maps.
7. Altres eines i recursos.
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Negoci i empresa