Atenció al client, negocios online brillants
· Quan? Del 5 al 25 d'octubre de 2020
Com donem un servei excel.lent
Pots tenir els millors productes, les millors fotos i presentacions, fins i tot la millor tecnologia, però si el teu client no sent que tens en compte les seves necessitats, les seves inquietuds, els seus sentiments… potser faràs una venda, però és poc probable que repeteixi i, el que és més important, no parlarà de la teva marca al seu entorn ni et recomanarà.
Vivim en l’era dels influencers i qualsevol persona n’és un.
És un fet constatat que actualment les persones fan més cas a altres persones i els seus testimonis que a un anunci.
En aquest curs descobriràs totes les claus per aconseguir que el teu client i tu tingueu una experiència positiva de compra i com a conseqüència que aquest és converteixi en client fidel i fan i ambaixador del teu negoci.
Objectius del curs: Una vegada facis el curs hauràs après:
- Com ha canviat la figura del client/consumidor des de l'ús popular d’internet.
- Entès com ha canviat el concepte “Atenció al client” i en què li repercuteix en el teu negoci.
- Recomanacions per cuidar al client durant el seu viatge de compra.
- Gestionar moments de crisi en l’atenció al client.
- Descobrir quines són les persones implicades en el procés d’atenció al client.
Programa
Mòdul 1: El nou client/consumidor i les noves tecnologies
-
1.1 Noves necessitats, nous clients, nova economia
-
1.2 Tu també ets un client, negoci i vida no són diferents
Mòdul 2: El Customer journey o el viatge del client
- 2.1 Coneix al teu client-amic i supera les seves expectatives i serà fidel i fan
- 2.2 Com pot ajudar-te la neurociència a millorar l’atenció al teu client-amic
Mòdul 3: Recomanacions per cuidar al client durant el seu viatge de compra
- 3.1 Més eines per conèixer bé al teu client i atendre millor les seves necessitats
- 3.2 Gestionar moments de crisi en l’atenció al client
Mòdul 4: Amb què comptes: coneixements estratègics i el teu equip humà
- 4.1 Drama i panorama, com mantenir viu i feliç el teu negoci...
- 4.2 La connexió més gran es dóna entre persones, sinò...
Dates
- Inscripció: 1 de juny de 2020 - 2 d'octubre de 2020
- Dates del curs: 5 d'octubre de 2020 - 25 d'octubre de 2020
- Places: 45 (31 places lliures)
Característiques
- Podràs fer el curs al teu ritme, sense preses
- Vídeos tutorials, material descarregable i exercicis voluntaris
- Fòrum per atendre dubtes i disposar d’una comunitat entre usuaris i professors
- Certificat al finalitzar al curs
- Adaptat a diferents dispositius