Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
· Quan? De l'1 de juliol al 30 de setembre de 2020
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
-
Modalitat: Online
-
Tema: Màrqueting i comunicació
-
Nivell: Especialitzada
-
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
-
Durada: 2 hores
OBJECTIUS
El programa permet a l'anunciant decidir a quin públic es mostrarà el seu anunci. Això també ho fan altres xarxes socials, però en el cas de LinkedIn les possibilitats de segmentació són molt àmplies i amb criteris molt específics. D'aquesta manera és possible mostrar un anunci només a usuaris que exerceixin determinades professions o que pertanyin a un sector donat.
TEMARI
La plataforma LinkedIn Ads
- Com configurar el teu compte i permisos
- Conceptes essencials per LinkedIn Ads
- Identificació d'objectius (KPI)
Creació de campanyes de publicitat
- Les tipologies de campanyes
- Creació d'anuncis efectius
- Com crear una campanya
EDICIONS
- Del dc. 01/07/20 al dv. 31/07/20
- Obertura de la inscripció 30/06/2020 a les 23:59h.
- Del ds. 01/08/20 al dl. 31/08/20
- Obertura de la inscripció 31/07/2020 a les 23:59h.
- Del dt. 01/09/20 al dc. 30/09/20
- Obertura de la inscripció 31/08/2020 a les 23:59h.
Organitza: Barcelona Activa