Com arribar als teus clients de forma segmentada amb LinkedIn Ads
· Quan? De l'1 al 31 d'octubre de 2020
Pels publicistes i professionals del màrqueting cada vegada és més difícil arribar als seus públics objectius a causa del gran volum d'informació i dades existents. Aprèn a posar en marxa una campanya de publicitat a LinkedIn i a arribar als teus clients de forma segmentada i directa amb LinkedIn Ads.
- Modalitat: Online
- Tema: Màrqueting i comunicació
- Nivell: Especialitzada
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Durada: 2 hores
Objectius
El programa permet a l'anunciant decidir a quin públic es mostrarà el seu anunci. Això també ho fan altres xarxes socials, però en el cas de LinkedIn les possibilitats de segmentació són molt àmplies i amb criteris molt específics. D'aquesta manera és possible mostrar un anunci només a usuaris que exerceixin determinades professions o que pertanyin a un sector donat.
Temari
La plataforma LinkedIn Ads
- Com configurar el teu compte i permisos
- Conceptes essencials per LinkedIn Ads
- Identificació d'objectius (KPI)
Creació de campanyes de publicitat
- Les tipologies de campanyes
- Creació d'anuncis efectius
- Com crear una campanya