Com dissenyar un pla de màrqueting digital
· Quan? Del 2 al 31 de març de 2021
Els mercats han canviat per adaptar-se a les noves pautes de consum digital, i han aparegut múltiples oportunitats per a aquelles marques que saben seguir millor el ritme d'aquest canvi de les regles del joc. Dissenya un pla de marketing aprofitant, en especial els recursos dels social media.
Objectius
Aprèn a dissenyar un pla de màrqueting digital, descobreix com analitzar la teva marca i el teu entorn competitiu, com planificar accions en funció del teu públic objectiu i com fer-ne el seguiment i l'avaluació posterior. Ens centrarem en el pla de mitjans socials dins del pla general de màrqueting, per tal de poder treure el màxim partit de les xarxes socials, les seves dinàmiques i les seves interaccions.
Temari
- El pla de màrqueting digital. Conceptes i recursos bàsics
- El pla de màrqueting digital i els seus objectius
- Anàlisi interna i externa: Model Canvas
- Anàlisi d'audiències en l'era digital
- Fixar objectius: SMART goals i KPI
- Planificació d'un calendari
- Tècniques de màrqueting digital
- Pressupost i avaluació del pla de màrqueting digital
- Accions de promoció generals i a través dels cercadors
- Social media dins del pla de màrqueting digital: Definició estratègica
- Auditoria de recursos digitals
- Investigació de la competència digital
- La segmentació de públics i el nou paradigma dels influencers
- Definició de meta, DAFO i resolució estratègica
- Ara et toca a tu: Analitza i defineix una línia d'estratègia!
- Social media dins del pla de màrqueting digital: Execució i avaluació
- Objectius: mètriques i KPI
- Pla i planificació del calendari d'accions
- La creació de continguts
- Gestió i eines de creació de continguts
- Prospectiva de futur
- Ara et toca a tu: Implementa el pla de social media!
- Posa't a prova!
- Durada: 3 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació