Com dissenyar un pla de màrqueting en línia per aconseguir coneixement i vendes
· Quan? 28 de juliol de 2021
· Hora? De 10:00h a 13:00h
Com adaptar un pla de màrqueting a les necessitats i possibilitats específiques. Principis i treball sobre els casos dels assistents. Activitat gratuïta.
- Durada: 1 sessió de 3 hores
- Orientat a: Activitat dirigida a qualsevol professional o persona emprenedora que necessita donar a conèixer els seus productes en un entorn altament competitiu.
Contingut
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectiu general:
Aprendre a reformular els plans de màrqueting, per incrementar la seva eficàcia i eficiència, orientades a aconseguir visibilitat i vendes.
Objectius específics:
Aprendre a plantejar un Pla de màrqueting en funció dels objectius. Identificar els errors en els exemples portats a la classe, i treballar sobre ells per resoldre les seves manques.
Temari:
- Identificar correctament què necessitem aconseguir abans de redactar el Pla de màrqueting.
- Diferenciar les variables sobre les quals necessitem actuar, els problemes específics que necessitem resoldre.
- Incloure en el pla de màrqueting accions per a cadascuna de les fases del procés de compra.
Com escollir què fer i què no fer.
- Exercicis pràctics sobre els exemples aportats pels assistents.
- Quines preguntes hem de fer-nos per saber si el Pla de Màrqueting és el que necessitem.
- Com completar les discontinuïtats per assegurar-nos que el Pla està complet.
- Com mesurar els resultats per saber si estem aconseguint el que ens havien plantejat.