Com dissenyar un sistema de mesura de l'experičncia de client
· Quan? 16 de juny de 2021
L'experiència de client inclou moltes interaccions, com són el descobriment, la compra, l'ús, el servei, la gestió d'un problema, etc., sense importar el canal pel qual passi.
En aquesta sessió descobrirem el procés de disseny de mesura de l'experiència de client. Crear un sistema adaptat a cada empresa per mesurar l'experiència de client és prioritari, ja que ha de permetre accions específiques i vincular els resultats amb dades del negoci.
Manuel Sancho, director de la Direcció de Client de Banc Sabadell, juntament amb tres experts en la matèria, ens ajudaran a respondre aquestes i moltes altres qüestions, així com a conèixer els elements clau per crear un sistema per mesurar l'experiència de client sense importar el sector o la mida de l'empresa.
- A càrrec de: Manuel Sancho, responsable de la Direcció de Client de Banc Sabadell, Miguel Ortega, Managing Director a Accenture, Toni Seijo, Country Service Line Leader a Ipsos i Bruno Mata, CEO i Founder de Like Ik CX.