Com es pot construir una estratègia de marketing digital i xarxes socials en negocis B2C
· Quan? 4 de maig de 2021
· Hora? De 16:00h a 17:00h
Les xarxes socials no són res de nou. Facebook ja té més de quinze anys d'història i s’ha convertit en la plataforma més popular del món amb 350 milions d'usuaris registrats. Amb aquesta irrupció, algunes xarxes socials com MySpace van quedar relegades i altres com WhatsApp (2009), Instagram (2010), Pinterest (2010) o Snapchat (2011) van anar apareixent. Totes aquestes xarxes socials van permetre que les persones trobessin nous punts de trobada i enfortissin les seves relacions digitalment. Han revolucionat el món de la comunicació per a les empreses traçant un nou model de comunicació bidireccional i sense barreres geogràfiques, fent que qualsevol empresa, per petita que sigui, pugui impactar un gran nombre d'usuaris amb una idea creativa. En aquesta sessió s’oferirà una visió de com definir una estratègia de marketing digital enfocat al B2C amb les xarxes socials com a principal pilar del pla holístic.
A càrrec de:
- Elena Mondelo, Senior Social Media Strategist.
- Erik Rigola, consultor de Marketing i Estratègia Digital.