Com has de definir una estratègia de venda online per a serveis
· Quan? 22 d'abril de 2021
· Hora? De 16:00h a 17:00h
Sigui quina sigui la cartera de serveis a què s'enfoca la teva empresa, el canal digital t’ofereix la possibilitat d'augmentar les teves vendes. Una estratègia digital sòlida et permetrà desenvolupar tècniques com l’inbound marketing, captar dades de lead (potencials clients) i convertir-les a clients des del web o establint contacte humà per altres vies de comunicació. Un web ens pot ajudar a desenvolupar activitat comercial de manera orgànica i optimitzar els esforços que estàs fent. En aquesta sessió s’oferirà algunes claus per optimitzar els resultats de venda online de serveis. Com has d'enfocar la venda de serveis online, paquetitzar serveis que puguin generar transaccions online i/o abordar clients que requereixin la intervenció de la força comercial seran algunes de les qüestions que s'oferiran durant la sessió.
- A càrrec de: Erik Rigola, consultor de marketing i estratègia digital a RocaSalvatella.