Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
· Quan? Del 16 al 28 de febrer de 2021
Les empreses necessiten estratègies de màrqueting i publicitat específiques pel món digital per connectar amb el consumidor multicanal, multidispositiu i multimitjans. Els formats actuals de publicitat digital (display, rich media, mobile) permeten dirigir el missatge de manera interactiva i rellevant, no importa el dispositiu, però alhora són tècnicament molt sofisticats per a poder ser personals i compartibles.
Objectius
Aprendre a gestionar i crear l'estratègia de màrqueting i publicitat per crear un bon missatge i arribar als clients.
Temari
- La publicitat digital
- Formats publicitaris digitals
- La planificació de campanyes
- Impressions i CTR
- La compra de publicitat
- Les tarifes
- Cookies publicitàries
- Opcions de segmentació de campanyes
- Durada: 2 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació