Comerç a través de les xarxes socials (social commerce)
· Quan? Del 2 al 28 de febrer de 2021
La informació sobre els productes i serveis ja no prové únicament de la publicitat de les empreses. Els consumidors i consumidores busquen dades, comparen, cerquen ressenyes i opinions a Internet i les xarxes socials abans de fer una compra. Per aquest motiu, és interessant que les empreses integrin les xarxes socials als seus canals de venda tradicional, interactuant amb la clientela.
Objectius
En aquest curs entendrem de quina manera es connecta el món del social media, el comerç electrònic i les metes generals d¿un negoci. Avui dia podem usar les xarxes per interactuar amb la clientela actual i potencial, i incorporar les seves contribucions, a fi de millorar l'experiència de compra i potenciar la vinculació de la marca amb la comunitat.
Temari
- El nou consumidor o consumidora social
- Què és el social commerce?
- Del màrqueting d¿interrupció al màrqueting de conversa
- El consumidor SoLoMo
- L'embut de conversió
- Estratègia social commerce
- Escolta la teva audiència
- Proposta de valor
- Objectius i indicadors de social media
- On és el teu públic?
- Tàctiques social commerce
- Segmentació avançada amb Facebook i LinkedIn
- Contingut al servei de la comunitat
- Identifica els i les influencers
- Social bonding
- Social intelligence
- Social status
- Solucions social commerce
- Tàctiques publicitàries
- Com crear anuncis efectius
- Integració de social commerce
- Plugins per a comerç electrònic
- Aplicacions per a xarxes socials
- Aplicacions offline
- Ara et toca a tu! Crea el teu pla de social commerce
- Durada: 3 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació