Crea campanyes amb inbound marketing o màrqueting d'entrada
· Quan? Del 2 al 31 de març de 2021
El màrqueting ha canviat: de la publicitat tradicional s'ha passat a un màrqueting que situa la clientela al centre, oferint-li continguts de valor que siguin del seu interès. Dins d'aquest tipus de tècniques, el màrqueting d'entrada (inbound marketing) és una de les metodologies més completes i interessants. Descobreix com pots aplicar-la!
Objectius
Des d'un vessant molt pràctic perquè puguem aplicar la metodologia inbound fàcilment al nostre negoci explicarem com fer una anàlisi externa i interna de la nostra empresa, definirem què és l'embut de captació, analitzarem quina estratègia de continguts podem oferir, com fer un calendari de continguts, per què és important mesurar les nostres campanyes i, finalment, què és un CRM.
Temari
- Introducció al màrqueting d'entrada
- Què és el màrqueting d'entrada?
- Metodologia inbound
- Avantatges del màrqueting d¿entrada
- Maneres d'aplicar màrqueting d'entrada
- Ara et toca a tu: Pensa com aplicaries el màrqueting d'entrada a la teva empresa!
- Creem una campanya: l'anàlisi prèvia
- Definició de buyer persona
- El customer journey
- L'embut de captació
- Ara et toca a tu: Pensa en quines són les teves buyer personae!
- Creem una campanya: definició i captació
- Estratègia de continguts
- Estratègia inbound per a xarxes socials
- Estratègia per establir el primer contacte amb la clientela potencial
- Calendari de la campanya
- Ara et toca a tu: Aplica l'inbound marketing a les xarxes socials!
- Analítica
- Mètriques, KPI i dashboards
- Aplicar-hi mètriques
- Analítica de dades
- CRM i màrqueting d'entrada
- Tipus de CRM
- Estructura
- El CRM per reconvertir la clientela
- Ara et toca a tu: Pensa en quin procés hauries de seguir per aplicar un CRM al teu negoci!
- Posa't a prova!
- Durada: 3 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació