Crea el teu pla de Màrqueting Digital
· Quan? De l'1 al 31 de juliol de 2021
Els objectius específics d'aprenentatge que persegueix el curs són els següents: 1) Realitzar un anàlisi de la situació actual del negoci. 2) Aprendre a definir els objectius de màrqueting online, a qui ens dirigim i els recursos necessaris, així com les accions per a dur-los a terme. 3) Conèixer les passes a seguir per a confeccionar un Pla de Màrqueting digital. 4) Obtenir un Pla de Màrqueting digital del negoci.
Contingut
El curs es divideix en tres mòduls:
1. Definició del pla de màrqueting
- El pla de màrqueting digital. Per on comencem?
- Marca els teus objectius
- Ara et toca a tu: quina és la situació digital del negoci?
- Idees clau: Definició del pla de màrqueting
2. Les àrees d'impacte del teu pla de màrqueting
- Xarxes socials
- Recursos sectorials
- Màrqueting de continguts
- Anuncis (ads)
- Màrqueting per correu electrònic
- Ara et toca a tu: tria les eines d'execució del teu pla de màrqueting
- Idees clau: Les àrees d'impacte del teu pla de màrqueting
3. Avaluació del pla, mesura el teu èxit
- Crea el teu dashbord
- Introducció a Google Analytics
- Paràmetres per mesurar el teu èxit
- Ara et toca a tu: elabora la taula de gestió
- Idees clau: Avaluació del pla, mesura el teu èxit
- Posa't a prova!
En el darrer mòdul, podràs descarregar-te un PDF amb tots els continguts del curs.
Aquesta activitat està dissenyada per a persones treballadores i/o persones empresàries. En el cas del treball autònom, cal posar el vostre NIF/NIE en el camp CIF.