Crea una estratègia cromàtica per potenciar les teves xarxes socials - Presencial
· On? Carrer Roc Boronat, 117 - 127, Barcelona
· Quan? 26 de febrer de 2024
· Hora? De 10:00h a 14:00h
Aquest curs explora l'ús del color en el màrqueting i la comunicació en xarxes socials. Des de la psicologia del color fins a les estratègies pràctiques per atraure l'atenció i millorar el branding de la teva marca.
Objectius
- Aplicar de manera efectiva els conceptes de la psicologia dels colors per aconseguir un impacte visual positiu i coherència en la presència digital a les xarxes socials.
- Desenvolupar una estratègia cromàtica personalitzada que comuniqui amb èxit el missatge i els valors de la marca a través de contingut visual a les xarxes socials.
- Millorar la interacció amb l'audiència i augmentar l¿enfangament a les xarxes socials mitjançant l'ús intel·ligent del color.
Temari
1. La psicologia dels colors en la comunicació en xarxes socials
- La importància dels colors en la percepció i la resposta emocional de l'audiència en l'entorn de les xarxes socials.
2. Influència del color en les percepcions i decisions de l'audiència
- Explorar com els colors poden afectar la forma com els usuaris perceben els continguts, productes o missatges a les xarxes socials i com això pot influir en les seves decisions.
3. Estratègies per atraure l'atenció a través del color
- Analitzar tàctiques i estratègies per utilitzar el color de manera efectiva per cridar l'atenció i destacar en un entorn digital saturat.
4. Com alinear la teva elecció de colors amb els objectius de branding i la identitat de la teva marca.
5. Creació i gestió de paletes de colors per mantenir la consistència de marca en tots els materials i presència a les xarxes socials.
6. Eines gratuïtes per treballar amb colors. Adobe Color Whel, Due tone, Colorzilla, Coolors, Color Hunt, Palettable, lolcolors, Brandcolors, Colorwise
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació