Definició del buyer persona. La base de la customer centricity
· Quan? 29 d'abril de 2021
· Hora? De 16:00h a 17:00h
S'ha demostrat que la customer centricity és la clau per fidelitzar els clients i per allargar la CLTV (valor de la vida del client, per les seves sigles en anglès). Per desenvolupar aquest tipus d'estratègies hem de conèixer molt bé els nostres clients: qui són? Quines són, les seves preferències i els seus obstacles de compra? Quins són, els seus canals preferits per adquirir productes o serveis? Per resoldre totes aquestes preguntes hem de construir un buyer persona (arquetip o arquetips típics de clients que tenim o que tindrem) i involucrar clients reals per resoldre i validar la nostra proposta de valor. En aquesta sessió veurem com aquesta pràctica està a l'abast de qualsevol pime o micropime que prefereix conèixer el feedback del client en fases incipients de desenvolupament abans de perdre una inversió en un go to market fracassat.
- A càrrec de: Bet Matoses, Directora d’Innovació i Customer Experience a RocaSalvatella.