Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa
· Quan? Del 7 al 10 de setembre de 2020
· Hora? De 16:30h a 18:30h
Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius
REQUISIT: Les persones assistents han de tenir coneixements de la web social i tenir comptes en algunes d'aquestes xarxes socials (Youtube, Gmail, Twitter).
- Aprendrem a investigar i auditar recursos digitals, a identificar metes, objectius i recursos, a establir protocols digitals i crear un pla estratègic de màrqueting digital.
Temari
1. Auditoria i Estratègia del pla de màrqueting digital
- Auditoria de recursos digitals
- PESTEL, investigació de la competència digital
- Segmentació de públics i descobriment d'influencers
- Definició de meta
- DAFO i resolució estratègica
- Objectius.
2. Tàctica, calendari, pressupost i quadre de comandament
- Objectius: mètriques i KPI
- Objectius quantificats
- Gestió de continguts: estratègia, protocols, posicionament, redacció
- Pla d'accions per objectius
- Eines de creació de continguts (vídeo, imatge, AV)
- Calendari de recursos i pla d'accions
- Quadre de comandament
- Eines de monitoratge (gratuïtes i de pagament)
- Plataformes gratuïtes i de pagament d'interprofessionals digitals.
- Durada: 4 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació