Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa - Presencial
· On? Cibernàrium-22@ - Carrer Roc Boronat, 117 - 127, Barcelona
· Quan? Del 20 al 22 de desembre de 2021
· Hora? De 16:00h a 20:00h
Defineix l'estratègia en xarxes socials, crea un pla tàctic i coneix com gestionar de manera efectiva els recursos digitals.
REQUISIT: Les persones assistents han de tenir coneixements de la web social i tenir comptes en algunes d'aquestes xarxes socials (Youtube, Gmail, Twitter).
- Aprendrem a investigar i auditar recursos digitals, a identificar metes, objectius i recursos, a establir protocols digitals i crear un pla estratègic de màrqueting digital.
Temari
1. Auditoria i Estratègia del pla de màrqueting digital
- Auditoria de recursos digitals
- PESTEL, investigació de la competència digital
- Segmentació de públics i descobriment d'influencers
- Definició de meta
- DAFO i resolució estratègica
- Objectius.
2. Tàctica, calendari, pressupost i quadre de comandament
- Objectius: mètriques i KPI
- Objectius quantificats
- Gestió de continguts: estratègia, protocols, posicionament, redacció
- Pla d'accions per objectius
- Eines de creació de continguts (vídeo, imatge, AV)
- Calendari de recursos i pla d'accions
- Quadre de comandament
- Eines de monitoratge (gratuïtes i de pagament)
- Plataformes gratuïtes i de pagament d'interprofessionals digitals.
- Durada: 2 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació