Facebook per a professionals i petites empreses
· Quan? 3 de novembre de 2020
· Hora? De 11:30h a 01:30h
Facebook, la xarxa social amb més usuaris del món, és un àmbit ideal perquè empreses i professionals hi tinguin presència, contactin amb clientela potencial i mostrin els seus productes i serveis. Però la seva gestió corporativa exigeix conèixer-ne les claus de funcionament, així com les estratègies més adequades perquè dita presència sigui profitosa. Tenir en compte el seu funcionament en profunditat, els formats de contingut que ofereix, els recursos que hi podem fer servir i les obligacions que ens exigirà és fonamental per tal que la gestió de Facebook encaixi dins de l'estratègia general de l'empresa.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius
- Entendre les particularitats de Facebook com a eina útil per al nostre negoci.
- Aprendre recursos per augmentar-ne la notorietat corporativa.
- Adquirir consciència sobre les obligacions que comporta una presència corporativa a Facebook.
Temari
1.- Per què obrir pàgina a Facebook?
- Pàgina: elements bàsics.
- Hi és la meva clientela?
- Quins continguts li agraden a Facebook?
- Requeriments de publicació. Freqüència i reaprofitament.
- Particularitats i funcionalitats principals.
2.- Gestió dels continguts.
- Fem xarxa.
- Publicació i formats.
- Gestió del feedback dels usuaris
- Ha funcionat? Repassem les mètriques.
3.- I què més?
Altres recursos i formats: botiga, grups, notes...
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació