Gestió de crisis en xarxes socials
· Quan? 19 de maig de 2021
· Hora? De 10:00h a 12:00h
Com hem de gestionar una crisi a les xarxes socials? Com hem de gestionar un moment incert com l'actual en els nostres negocis, en les nostres comunicacions a Facebook, Instagram i Twitter? Com ens afecta això com a marca? En aquest curs veurem com encarar una situació de crisi, com comunicar durant aquest temps i fins i tot com poder convertir-la en una oportunitat per humanitzar la nostra presència a les xarxes i connectar amb el nostre públic.
Objectius
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Saber què és una crisi i com ens pot afectar
- Definir quins paràmetres hem de tenir en compte per afrontar-la
- Aprendre a comunicar en xarxes socials durant una crisi
- Descobrir com tractar l'actual crisi mundial a les nostres xarxes socials
Temari
1.- Què és una crisi?
2.- Claus per a la gestió de crisis en xarxes socials.
3.- Anticipació.
4.- Comunitat fidel.
5.- Monitoritzar.
6.- Analitzar el problema.
7.- Com comunicar.
8.- Després de la crisi.
9.- I què, la COVID-19?
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació