Influencers i continguts en xarxes socials: com dissenyar i executar la campanya perfecta
· Quan? 1 de setembre de 2021
· Hora? De 10:00h a 13:00h
- Durada: 1 sessió de 3 hores.
- Orientat a: Activitat dirigida a professionals o empreses amb pressupost limitat, que necessiten promoure els seus productes en mercats amb molta competència, o donar a conèixer propostes innovadores.
Contingut
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectiu general: Que els assistents identifiquin el procés per generar continguts rellevants pels seus destinataris i com fer-los arribar a l'audiència.
Objectius específics: Desenvolupar els elements principals d'una estratègia de continguts online. Saber aprofitar els influencers per comunicar amb eficàcia i sota un pressupost limitat.
Temari:
- Marketing de Continguts
- Perquè és necessària una adequada estratègia de continguts online.
- Com generar interacció i conversa amb continguts en xarxes socials.
- Condicions i anàlisis de exemples de continguts amb potencial viral (perquè la gent comparteix continguts).
- Perquè es clau analitzar El viatge d'usuari (customer journey): com aprofitar els punts de contacte digital amb l'audiència.
- Planificar continguts no es programar tweets en un calendari: Qué es lo mes important quan fem la planificació?
- Mesurar: quins resultats hem de mesurar i quin aprenentatge en podem treure?
- Eines de publicació i mesura.
- Influencers
- Com identificar quins influencers necessito, i com aconseguir la seva col·laboració activa: KPIs bàsics, afinitat amb la meva marca, producte, veu.
- Com crear una xarxa de relacions amb influencers que ens ajudi a aconseguir els objectius de màrqueting.
- Com i quan demanar la col·laboració desinteresada de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
- Com i quan demanar la col·laboració retribuida de l¿influencer: exemples de què fer, error més comuns.
- Quan pagar, com negociar els preus i les condicions.
- Perquè gairebé sempre el briefing está plantejat malament? Qué ha d¿incloure un bon Briefing.
- Seguiment i optimització.