Influencers: la clau per connectar-se amb el sector més jove
· Quan? Del 17 al 18 de setembre de 2020
· Hora? De 11:00h a 13:00h
Els líders d'opinió sempre han existit i avui s'ha fet més visibles d'una manera democràtica, guanyant la seva visibilitat, popularitat i influència a través de mitjans socials, on la interacció amb els seus seguidors és la clau a entendre per poder connectar-se amb tots dos: amb el teu públic i amb els seus líders d'opinió.
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.
Objectius
- Tenir les eines necessàries per connectar amb un públic objectiu més jove.
- Aprendre quins són els criteris i mecanismes per connectar la teva marca amb Influencers, que els/les ajudin a guanyar notorietat.
- Obtenir un major coneixement sobre què és el màrqueting d'influència.
- Conèixer les tàctiques i els termes clau que s'estan fent servir actualment en el màrqueting publicitari.
Temari
1. Conceptes del Màrqueting d'Influència
- Les 5 etapes de la influència
- Lideratge en opinió, influència en la compra
- Els 4 nivells d'influencers
- Influència en el procés de la presa de decisions
- Casos pràctics
2. Metodologia del Màrqueting d'Influència
- Recerca de públics
- Segmentació de Tipus d'Influencers: Com identificar cada temàtica i Influencer segons el teu target
- Exercici #1
- Definició d'objectius
- Com establim contacte amb l'Influencer
- Tipus de contingut i accions: cas pràctic #1
- Quina tipologia de contingut ha de generar l'Influencer per a la teva marca
- On entra l'agència o Representant de l'Influencer
- Quin paper juga l'agència o representant
- Com calcular el pressupost aproximat d'1 acció amb 1 Influencer
- Tipus de contingut i accions: cas pràctic #2
3. Eines de monitorització i recerca
- Quines són les estadístiques més importants a l'hora de triar un Influencer per l'acció
- Grups d'Influencers, aprofitant el networking dels propis Influencers
- Plataformes de contractació de Influencers
- Exercici #2
- Durada: 2 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació