Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories - Aula virtual
· Quan? 2 de juliol de 2020
· Hora? De 12:30h a 14:30h
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
- Modalitat: Presencial
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
REQUERIMENT: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram.
- Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.
- Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
- Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
- Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.
TEMARI
1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió.
Organitza: Barcelona Activa