Instagram Ads: com gestionar la publicitat a posts i stories - Aula virtual
· Quan? 22 de febrer de 2024
· Hora? De 12:00h a 14:00h
Actualment una de les publicitats més rendibles de les xarxes socials és la d'Instagram. Instagram Ads és una oportunitat per a grans i petites empreses per guanyar visibilitat i arribar a nous clients. En aquest curs aprendrem a crear publicitat efectiva en els diferents formats que ens ofereix la plataforma per aconseguir els objectius que ens proposem.
REQUERIMENT: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre el funcionament de l'Instagram.
Objectius
- Aprendre a rendibilitzar econòmicament la meva presència a Instagram.
- Conèixer els diferents formats de publicitat a Instagram.
- Saber com crear un anunci per a cadascuna de les plataformes.
- Saber com avaluar la meva inversió en publicitat.
Temari
1. Definir els objectius de la nostra publicitat.
2. Quins són els diferents formats de publicitat a Instagram.
3. Com és l'estructura d'un anunci: Objectiu, audiència, contingut i pressupost.
4. Com fer un anunci pas a pas des d'Instagram.
Introducció al gestor d'anuncis de Facebook.
5. Eines de suport per fer continguts atractius pels nostres anuncis.
6. Anuncis que funcionen.
7. Què evitar en publicitat.
8. Estadístiques i mètriques per avaluar la nostra inversió.
Activitats recomanables i complementàries per incrementar en el coneixement de la matèria:
- Com planificar la compra i venda de publicitat a Internet
- Atreu clientela amb Instagram i Instagram Stories
- Com fer publicitat a l'era de l'Adblock
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació