Les Stories: un nou format i un nou llenguatge - Aula Virtual
· Quan? Del 21 al 23 de juliol de 2020
· Hora? De 15:30h a 17:30h
A les stories d'Insatgram, on el contingut és efímer, les audiències no paren de créixer. És la nova "social TV". Facebook, Whatsapp i Youtube també les han implementat en els seus canals. És la nova manera de comunicar. Un element innovador en la nostra estratègia de màrqueting imprescindible per fidelitzar i crear comunitat. Conèixer bé l'eina i familiaritzar-nos amb aquest nou llenguatge és una avantatge competitiva que ens aproparà a un públic més fidel.
- Modalitat: Presencial
- Durada: 2 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació
- Obertura de la inscripció: 14/07/2020 a les 08:30h.
- Horari: dt. 21/07/20 (15:30-17:30h) i dj. 23/07/20 (15:30-17:30h)
OBJECTIUS
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió
RECOMANACIÓ: S'aconsella tenir coneixements bàsics sobre Instagram i portar el mòbil ben carregat de bateria.
- Crear una estratègia comunicativa per a les stories.
- Com utilitzar les stories per fidelitzar i crear comunitat.
- Com arribar a nous clients amb les stories.
- Com tenir contingut actualitzat diàriament amb les stories.
TEMARI
1. Practicarem amb l'eina
2. Veurem trucs i consells per crear continguts atractius
3. Com mesurar els impactes de les notres stories
4. Farem una estratègia per a la nostra marca
5. Veurem exemples inspiradors
6. Com aportar valor diferencial amb les stories
7. Com utilitzar les stories per aconseguir més visibilitat a les xarxes
8. Quins continguts publicar per a la meva marca
9. Com són els continguts que agraden més
10. Introducció: A quines xarxes podem crear stories?
Organitza: Barcelona Activa