Marketing relacional: estratègies d'activació de CRM, email marketing i marketing automation
· Quan? 17 de juny de 2021
· Hora? De 16:00h a 17:00h
El CRM resulta ser un dels pilars fonamentals a causa de la forta competència que poden trobar les empreses a internet per captar nous clients i posteriorment fidelitzar-los per maximitzar el seu CLTV (valor de vida del client, per les seves sigles en anglès). És imprescindible definir de manera precisa estratègies i accions destinades a facilitar la interacció amb els clients i brindar-los una experiència personalitzada, és a dir, definir estratègies de marketing relacional. Aquest tipus d'accions van destinades a buyer persona que està en una fase del funnel de conversió prou avançada i amb una intenció de compra bastant elevada o amb clients que ja hagin comprat amb anterioritat. En aquesta sessió s’exposaran els principals aspectes que convé tenir en compte per desar les dades d'aquests clients de manera segura a softwares CRM i desenvolupar la relació mitjançant l’email marketing i el marketing automation.
- A càrrec de: Ángel Plaza, Digital Marketing Specialist de RocaSalvatella