Masterclass: Del Like al Love, captiva i fidelitza la teva clientela
· Quan? Del 19 al 30 d'abril de 2021
Aprèn a gestionar eficaçment les dades de la teva clientela, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, i descobreix les claus per fidelitzar-la.
Objectius
La CX o Experiència del Client és la interacció entre una organització i un client durant la durada de la seva relació: el recorregut del client (journey map), els punts de contacte de la marca amb què el client interactua i els entorns experimenta (inclòs i sobretot, l'entorn digital).
Hem de buscar el Like. Però no n'hi ha prou. Aquesta masterclass pretén mostrar com passar d'una CX acceptable a una experiència recomanable i contínua. Del Like a Love.
Hi ha tres objectius digitals clau (que et vegin, que et vulguin, que et comprin), hem de buscar el Like. Però habitualment, la petita empresa no sol rendibilitzar (o de vegades, aconseguir) una millora en l'experiència del client.
Aprendre a gestionar eficaçment les dades dels teus clients, per aconseguir experiències inoblidables i dotar d'emoció la relació amb la marca, en entorns digitals així com claus per a la fidelització del nou consumidor
Temari
- Digitalització del client, CX digital
- Com i quan auditar expectatives
- Generació SKIP
- Mobile first
- Tres Objectius digitals
- Contextualitat
- Omnicanal
- Ètica Digital
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
Nivell: Especialitzada
Tema: Masterclass