Millora la relació amb els teus clients i en fomenta la recurrència de compra
· Quan? 30 de novembre de 2021
· Hora? De 16:00h a 17:00h
El CRM (gestió de la relació amb els clients, per les sigles en anglès) resulta ser una de les eines fonamentals a causa de la forta competència que poden trobar les empreses a internet per captar nous clients i posteriorment fidelitzar-los per maximitzar el seu CLTV (valor de vida del client, per les sigles en anglès).
Per això és imprescindible definir de manera precisa estratègies i accions destinades a facilitar la interacció amb clients i brindar-los una experiència personalitzada, és a dir, definir estratègies de màrqueting relacional. Això ens ajudarà a fomentar els processos de maduració de l'usuari, conegut en anglès com a lead nurturning, per avançar en el coneixement dels nostres clients i poder ajustar l'oferta de productes o serveis que promocionem.
En aquesta sessió analitzarem com alimentar el coneixement del client mantenint punts de contacte amb el pas del temps, optimitzant la relació amb els clients per fidelitzar-los i incrementar-ne la recurrència de compra.
A càrrec de...
- Ángel Plaza Digital Marketing Specialist a RocaSalvatella.