Millora la teva estratègia a Instagram
· Quan? Del 4 al 5 de novembre de 2020
· Hora? De 15:00h a 17:00h
La tendència a un web visual i els més de 300 milions d'usuaris actius d'Instagram posicionen aquesta xarxa social de fotografia i vídeo com a una eina indispensable en la nostra estratègia de màrqueting digital. Aprendre a gestionar eficaçment el nostre compte d'Instagram ens ajudarà a fidelitzar clients, crear noves oportunitats per promocionar-nos i guanyar visibilitat a la xarxa entre d'altres beneficis.
Objectius
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.
REQUISIT: Per fer aquesta activitat cal tenir obert un compte a Instagram.
- Potenciar la creativitat dels usuaris com a eina poderosa per crear contingut visual.
- Descobrir com fer-nos visibles al nostre públic objectiu i crear una relació de proximitat.
- Aprendre diverses estratègies promocionals basades en casos reals d'èxit.
- Anar més enllà dels likes i crear experiències per atraure clients. Veure com podem crear aliances i sumar estratègies amb altres usuaris de la xarxa.
- Introduir conceptes bàsics sobre fotografia per crear contingut visual atractiu que generi engagment i participació.
Temari
Part teòrica
1. Introducció: la web visual.
2. Què és Instagram. Avantatges envers altres xarxes.
3. Característiques particulars de la comunitat d'instagramers.
4. Estratègies promocionals: com fer una activitat promocional que arribi al meu públic objectiu.
Concursos: exemples d'èxit i errors què cal evitar.
Accions amb influencers. Exemples inspiradors.
5. Claus per créixer a la xarxa.
6. Eines web per obtenir estadístiques i optimitzar la gestió.
Part pràctica
1. Configuració d'un bon perfil. Repàs per les principals eines i funcions de l'aplicació.
2. Ús estratègic dels hashtags.
3. Com localitzar públic objectiu i comunitats.
4. Introducció de les aplicacions més populars per crear i editar contingut visual atractiu.
-
Durada: 2 sessions
-
Preu: Aquesta activitat és gratuïta
-
Nivell: Especialitzada
-
Tema: Màrqueting i comunicació