Per que això no funciona? Afronta i soluciona problemes del teu pla de màrqueting digital
· Quan? Del 27 al 30 de novembre de 2020
· Hora? De 17:00h a 19:00h
Aquest és un curs/workshop, 30% teòric i 70% pràctica. La part conceptual tractarà d'estructurar el pla de màrqueting digital en 12 passos i resoldre cada un d'ells de forma progressiva. Sense ser consultoria, és una sessió ideal per ajustar accions.
Objectius
IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en multisessions. S'impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic un enllaç únic amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la primera sessió.
- Entendre la importància dels conceptes d'estratègica i tàctica.
- Comprendre la relació entre objectius i accions.
- Saber gestionar recursos.
- Mesurar i actuar per quadres de comandament.
Temari
** Cada apartat del temari té un exercici pràctic final.
1. Meta de Pla de negoci
2. Contrast amb recursos
3. Meta de Pla de màrqueting
4. Contrast amb Meta de Pla de negocis
5. Contrast amb demanda, target i competència
6. Meta de pla de màrqueting digital
7. Contrast amb l'objectiu del pla de màrqueting
8. Buyer Persona
9. DAFO amb contrast
10. DAFO Creuat i apostes estratègiques
11. Interpretació d'objectius estratègics
12. Definició de KPI, quotes i semàfors
13. Protocols de gestió, estil i crisi
14. Estratègia de continguts
15. Calendari d'accions
16. Quadre de comandament
17. Eines
18. Pràctica final
Recomanació
Es recomana haver assistit a les sessions de Dissenya el pla de Social Media de la teva empresa, tenir algun coneixement de màrqueting o planificació i tenir un projecte real per mesurar mètriques vàlides. També és recomanable haver fet la càpsula de KPI vàlides per al teu pla de Màrqueting Digital.
- Durada: 2 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació
- Obertura de la inscripció 20/11/2020 a les 08:30h.