Tècniques de màrqueting aplicades al punt de venda
· Quan? Del 4 al 31 d'octubre de 2021
- Utilitzar les metodologies bàsiques de l'àmbit del neuromàrqueting, del marxandatge visual i del màrqueting multisensorial.
- Determinar la importància de la resposta emocional (emoció, atenció i memòria) per definir i treballar diferents estímuls percebuts de manera conscient o subconscient en la interacció amb la clientela.
- Utilitzar eines i estratègies que permetin augmentar la notorietat de la marca, les vendes i la fidelització de la clientela.
- Comprendre diferents tècniques d'investigació aplicades en la disciplina de màrqueting, per detectar i revelar noves oportunitats i descobrir conflictes o problemàtiques en l'acte de venda de productes o serveis.
- Observar i analitzar les diferents respostes automàtiques i involuntàries del consumidor o consumidora, per actualitzar i assentar noves estratègies comercials a la carta, per a tots els canals de venda al detall.
- Entendre el valor afegit de gestionar la part experiencial del negoci.
Durada del curs: 3 hores.
El curs es divideix en dos mòduls:
Mòdul 1: Conceptes clau de màrqueting per al punt de venda
- Branding: què és?
- Tipologia de clientela, tipologia de compres i patrons de consum
- Customer Journey Map
- Neuromàrqueting
- Marxandatge visual
- Objectius, estratègies i principis generals del marxandatge visual
- El màrqueting multisensorial
- Idees clau: Conceptes clau de màrqueting per al punt de venda
Mòdul 2: Tècniques per millorar el rendiment del punt de venda
- Casos d'èxit de clients i clientes
- Com dissenyar experiències sobre la base al target o públic objectiu
- Tècniques de neuromàrqueting
- Tècniques de marxandatge visual (I)
- Estratègies associades a l'optimització en els casos de vendes al detall
- Tècniques de marxandatge visual (II)
- Ara et toca a tu: Elabora un Costumer Journey Map del teu negoci
- Idees clau: Tècniques per millorar el rendiment del punt de venda
- Posa't a prova!