Traient partit a l'màrqueting digital: tècniques i nocions bàsiques
· Quan? 8 d'octubre de 2020
· Hora? De 16:00h a 18:00h
Com a conseqüència de la profunda evolució i desenvolupament de les noves tecnologies digitals i de la informació en els últims anys, així com de la situació de pandèmia actual, el màrqueting en línia ha anat experimentant, de manera progressiva i molt ràpida, grans canvis tant en les tècniques i eines utilitzades (i en la seva complexitat) com en les possibilitats que ofereix als seus usuaris, i la forma de connectar amb els usuaris.
En aquesta sessió, a càrrec d'Erik Rigola, consultor en estratègia digital de RocaSalvatella, s'aportaran les claus necessàries per posicionar el negoci en l'entorn online i es donaran a conèixer a les petites i mitjanes empreses les principals eines per a definir una estratègia de màrqueting digital.
La sessió està dirigida a aquelles empreses que volen impulsar la seva estratègia de màrqueting apostant per les oportunitats que ofereix l'entorn en línia. Aquests són els principals àmbits sobre els quals es desenvoluparà la sessió, que consistirà en una primera aproximació a l'màrqueting digital:
- Què és el màrqueting digital: introducció a l'concepte, disseny d'un pla de màrqueting digital i definició de el públic objectiu.
- Formats de publicitat en línia i eines: display, SEO, SEM, màrqueting de continguts i màrqueting d'afiliació.
- Factors d'èxit i tendències: factors d'èxit per dissenyar un pla de màrqueting digital i tendències per adaptar la comunicació a el moment actual.
A càrrec de:
Erik Rigola, consultor en Màrqueting i Estratègia Digital a RocaSalvatella.