Twitter Ads per a empreses
· Quan? Del 15 al 30 de setembre de 2021
Twitter té més de 300 milions de persones usuàries actives. Podem arribar a una gran massa crítica amb les nostres publicacions. T'imagines com pots difondre els teus productes i serveis amb una segmentació i estratègia adequades?
Objectius
En aquest curs, veurem com crear la nostra comunitat i establir un pla d'acció. Analitzarem com generar contingut atractiu per a les persones seguidores i mostrarem alguns casos d'èxit. També explorarem les possibilitats per mesurar l'èxit de les nostres campanyes.
Temari
- Creació de la comunitat i pla d'acció
Twitter personal vs Twitter de negoci
Target, segmentació i creixement orgànic
Pla d'acció i continguts
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de comunitat i pla d'acció
Ara et toca a tu: Defineix el teu canal de Twitter!
- El poder del contingut
Eines bàsiques
Integració dels continguts multimèdia: imatges, enllaços, vídeos, enquestes i vídeos en directe
Programació de tuits
Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de contingut
Ara et toca a tu: Inventa un producte i crea un pla de continguts adaptat a Twitter!
- Detalls que marquen la diferència
Adaptació del branding a Twitter
Llibre d'estil
Protocols de crisi
Inspira't: cas d'èxit referent a l'aplicació del branding a Twitter
Ara et toca a tu: Pensa en els petits detalls!
- Twitter Ads i eines externes
Twitter Ads o les campanyes publicitàries a Twitter
Eines externes: Twitter, HootSuite, TweetDeck i Twitonomy
Eines estadístiques: com llegir-les?
Ara et toca a tu: Empra Twitter Ads!
Posa't a prova!