Twitter com a eina de màrqueting i negoci
· Quan? Del 2 al 28 de febrer de 2021
Twitter té més de 300 milions de persones usuàries actives. Podem arribar a una gran massa crítica amb les nostres publicacions. T'imagines com pots difondre els teus productes i serveis amb una segmentació i estratègia adequades?
Objectius
En aquest curs, veurem com crear la nostra comunitat i establir un pla d'acció. Analitzarem com generar contingut atractiu per a les persones seguidores i mostrarem alguns casos d'èxit. També explorarem les possibilitats per mesurar l'èxit de les nostres campanyes.
Temari
- Mòdul 1: Creació de la comunitat i pla d'acció
- Twitter personal vs Twitter de negoci
- Target, segmentació i creixement orgànic
- Pla d'acció i continguts
- Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de comunitat i pla d'acció
- Ara et toca a tu: Defineix el teu canal de Twitter!
- Eines bàsiques
- Integració dels continguts multimèdia: imatges, enllaços, vídeos, enquestes i vídeos en directe
- Programació de tuits
- Inspira't: cas d'èxit referent a la creació de contingut
- Ara et toca a tu: Inventa un producte i crea un pla de continguts adaptat a Twitter!
- Mòdul 3: Detalls que marquen la diferència
- Adaptació del branding a Twitter
- Llibre d'estil
- Protocols de crisi
- Inspira't: cas d'èxit referent a l'aplicació del branding a Twitter
- Ara et toca a tu: Pensa en els petits detalls!
- Mòdul 4: Twitter Ads i eines externes
- Twitter Ads o les campanyes publicitàries a Twitter
- Eines externes: Twitter, HootSuite, TweetDeck i Twitonomy
- Eines estadístiques: com llegir-les?
- Ara et toca a tu: Empra Twitter Ads!
- Posa't a prova!
- Durada: 3 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació