Webinar Reunions eficaces en temps de teletreball
· Quan? 5 de novembre de 2020
· Hora? De 16:00h a 17:00h
Estem en una situació excepcional i la forma de comunicar-nos amb els nostres equips també s'ha d'adaptar. No només es tracta de conèixer quines són les bones pràctiques en reunions en remot, sinó també d'ajustar-se a un context de teletreball atípic, on hi haurà situacions que caldrà gestionar de manera equilibrada. Alguns equips sortiran reforçats d'aquesta experiència i altres sortiran "tocats", i la forma en què portarem les nostres reunions tindrà, sense cap dubte, molt a veure.
Objectius de la sessió:
- Identificar què reunions noves cal instaurar, quins adaptar i quins deixar de fer a hores d'ara, sense perdre l'equilibri.
- Donar tips per guanyar efectivitat, sense perdre de vista la part humana.
- Tenir clar què haurem de reforçar i què caldrà "relaxar" en aquestes reunions.
Programa:
- Quan cal una reunió i quan s'aconsella emprar altra via de comunicació.
- Nombre de reunions (¿massa o massa poques?).
- Regles de joc de les reunions en línia.
- Què fer amb la impuntualitat?
- Existeix una durada òptima?
- Com facilitar la preparació dels que participen en la reunió?
- Com reconduir la reunió si comencen a sortir altres temes? Hi ha excepcions?
- Quines actituds i situacions complexes puc trobar-me? Com he gestionar-les?
- La participació i la seva gestió.
- Com facilitar que les intencions es converteixin en accions.
- Cal una acta? ¿Gravar o no gravar?
A càrrec de:
Eva Cantavella, formadora de RR. HH. i comunicació, especialitzada en optimització de reunions, i cofundadora de Implicatia Consultors.