Compra Eixample

Compra Eixample
Tota l’actualitat del món del comerç
Notícies

Busques personal per al teu negoci? T'ensenyem a crear una oferta de feina a LinkedIn amb l'exemple d'una floristeria

8 d'octubre de 2024

Si tens un negoci, ja siguis autònom o una petita o mitjana empresa (pime), LinkedIn és una eina poderosa per trobar el personal ideal que s'ajusti a les teves necessitats. Avui us mostrarem com crear una oferta de feina a LinkedIn utilitzant l'exemple pràctic d'una floristeria.

Una oferta d'ocupació a LinkedIn és una publicació que permet a les empreses comunicar de manera efectiva les necessitats de contractació a una audiència específica.

A través de les ofertes de feina, LinkedIn permet a les empreses detallar els requisits del lloc, les habilitats necessàries i els beneficis de treballar al negoci, facilitant el procés de selecció per a ambdues parts.

A més, LinkedIn ofereix l'avantatge d'utilitzar algorismes avançats que suggereixen les teves ofertes als perfils més rellevants, cosa que augmenta significativament les possibilitats de trobar el candidat perfecte. Això és particularment útil per a pimes i autònoms que poden no tenir els recursos per a una extensa cerca de candidats.

Passos per crear una oferta d'una floristeria

Ara que ja sabem la importància de les ofertes de feina a LinkedIn, veurem com en pots crear una per a la teva floristeria. Imaginem que necessites contractar un florista amb experiència i que tingui una habilitat especial per crear arranjaments florals únics. Aquí us mostrem els passos a seguir:

  • Accedeix al teu perfil de LinkedIn i dirigeix-te a la secció de llocs de treball: el primer que necessites fer és iniciar sessió al teu compte de LinkedIn. Un cop dins, al menú superior, selecciona la pestanya "Ús". Aquí trobareu una opció que diu "Publicar una oferta d'ocupació". Fes-hi clic per començar.
  • Defineix el lloc de treball: en el cas de la nostra floristeria, el lloc seria “Florista Expert”. Assegureu-vos de triar un títol clar i específic que reflecteixi exactament el que estàs buscant. També hauràs de seleccionar el tipus de feina (temps complet, mig temps, temporal, etc.) i la ubicació de la feina.
  • Descriu les responsabilitats i els requisits: aquest és un dels passos més importants. Aquí heu de detallar les responsabilitats diàries del lloc. Per exemple, "Creació d'arranjaments florals personalitzats per a esdeveniments", "Atenció al client a la botiga" i "Gestió de l'inventari de flors i plantes". També és crucial especificar els requisits, com ara "Experiència prèvia com a florista d'almenys 2 anys", "Habilitat per treballar amb diferents tipus de flors", i "Capacitat per treballar en equip".
  • Destaca els beneficis de treballar a la teva floristeria: els candidats també volen saber què poden guanyar treballant amb tu. Aquí podeu incloure detalls sobre l'ambient de treball, oportunitats de creixement, capacitació, i qualsevol altre benefici que considereu rellevant. Per exemple, "Ambient creatiu i col·laboratiu", "Oportunitats d'assistir a tallers de floristeria", o "Descomptes en productes de la botiga".
  • Fes servir paraules clau i optimitza la teva publicació: és important que la teva oferta de feina sigui fàcilment trobada pels candidats adequats. Utilitza paraules clau rellevants com "florista", "arranjaments florals", "disseny floral", i "venda de flors" perquè LinkedIn pugui mostrar la teva oferta a persones amb les habilitats i experiències correctes.
  • Revisa i publica: abans de publicar la teva oferta, revisa tots els detalls amb cura. Assegureu-vos que tota la informació és correcta i que no hi ha errors tipogràfics. Quan estiguis satisfet amb la teva oferta de feina, fes clic a "Publicar" i LinkedIn començarà a mostrar la teva oferta a candidats potencials.

En seguir aquests passos, podràs assegurar-te que la teva floristeria trobi el florista ideal per unir-se al teu equip.

No dubtis a aprofitar totes les eines que LinkedIn ofereix per millorar el teu procés de contractació!

Acelera Pyme - red.es

Qui Som

Compra Eixample és la primera plataforma de comunicació de promocions, ofertes i descomptes a mida del comerç de proximitat de l’Eixample. Una iniciativa innovadora i única a la ciutat de Barcelona, ideada pels comerços de totes les associacions que han creat COMPRA EIXAMPLE: CorEixample, Encantsnous Eix Comercial, Fort Pienc Eix Comercial, Gaudi Comerç, Eix Comercial Sagrada Família i Sant Antoni Comerç.

compraeixample.cat pots trobar detallats els directoris dels establiments associats, l'agenda de totes les nostres activitats: fires, mostres, desfilades..., aixó com informació sobre el comerç de proximitat i sobre les associacions que integren COMPRA EIXAMPLE.

Notícies
03.12.2024
Metodologia SCRUM al sector de les TICs
Pel que fa al desenvolupament tecnològic, les pimes i els autònoms han d'adaptar-se constantment per no quedar-se enrere. En aquest context, les metodologies àgils sorgeixen com una solució pràctica. Una de les...
+ info
19.11.2024
Coneix la teva competència fent un benchmark
T'agradaria distingir-te de la teva competència? Si tens una pime o ets autònom, una de les millors maneres d'obtenir aquest avantatge és estudiar aquells negocis que competeixen al teu sector. En aquest article explicarem...
+ info
Botiga del Mes
Gigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantásticaGigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantástica
Gigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantástica

Un dels establiments més singulars de l'Eixample és Gigamesh. Una botiga única. Un paradís per als amants de la ciència ficció, la literatura fantàstica i els jocs no electrònics. Ubicada al número 8 del carrer Bailèn, al territori de l’ Eix Fort Pienc, durant tots els seus anys d'existència, ja van per 35, no ha deixat de créixer en oferta, en espai i en popularitat, esdevenint, avui, llibreria de...

Llegir més
Carregant...
x
X