Customer Journey, el recorregut per l'experičncia digital dels clients
5 de novembre de 2024
Arriba el tercer episodi de Converses Accelera PiME. Coneix, juntament amb Enric Barambio, les claus de per construir un Customer Journey efectiu.
Arriba el tercer episodi de Converses Accelera PiME. Coneix, juntament amb Enric Barambio, les claus de per construir un Customer Journey efectiu.
Fidelitzar les audiències no és una tasca fàcil. Cal oferir una experiència impecable a cada contacte que l'usuari realitza amb la nostra marca. Des que percep la necessitat fins que consumeix el producte o servei. Per això, és clau comptar amb un Customer Journey, o viatge del client, adaptat a les nostres audiències.
En aquest tercer podcast de 'Converses Accelera pyme', coneixem Enric Barambio, especialista en experiència d'usuari a NTT DATA. Ens explicarà la importància que té per a pimes i autònoms diferenciar els seus usuaris segons les diferents característiques, gustos i necessitats. A més, ens detallarà els passos per fer un Customer Journey efectiu.