Quins tipus de Paid Media hi ha?
14 de maig de 2024
Si cerques una forma d'impulsar el teu negoci, aquesta infografia és per a tu. Et mostrem els diferents tipus de Paid Media!
Què és el Paid Media?
És una estratègia de màrqueting que consisteix a fer una inversió econòmica per promocionar els teus anuncis a internet.
Et permet:
- Augmentar la visibilitat del teu negoci.
- Assolir una audiència específica.
- Incrementar les visites a la teva pàgina web.
- Conèixer el retorn de la inversió (ROI) de les campanyes.
Quins tipus de Paid Media hi ha?
- Search Engine Marketing (SEM): es refereix a la publicitat que es realitza per aparèixer a motors de cerca com Google o Yahoo.
- Xarxes socials: consisteix a invertir per optimitzar els anuncis en plataformes com Facebook, Instagram, X o TikTok.
- Display: són els anuncis gràfics com imatges, àudios o vídeos que apareixen a les pàgines web.
- Publicitat integrada: és una estratègia que consisteix a incorporar un contingut de manera natural a una plataforma.
- Video Marquèting: són els anuncis que es mostren abans, durant i després de la reproducció de vídeos a plataformes com YouTube.
- Mobile Advertising: es refereix a la inversió que es realitza per mostrar anuncis en aplicacions per a mòbils o tauletes.
Estàs preparat per crear la teva primera campanya? Prepara't per promocionar la teva pime!