Mapa 2.0 - A quines xarxes socials ha de tenir presencia la teva empresa, producte o servei?
· Quan? 29 de setembre de 2021
· Hora? De 10:00h a 12:00h
Durant la sessió veurem les característiques concretes que tenen les principals xarxes socials, com ser-hi, per a què, quines poden ser més útils pel nostre negoci i com treballar-les per aconseguir clients, inversors, socis, generar marca...
- Durada: 1 sessió de 2 hores.
Contingut
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Els temps estan canviant molt ràpid i el món dels negocis s'ha desplaçat a Internet. Les costums per a cercar proveïdors, clients, inversors, socis... també estan canviant i ara anem a GOOGLE a veure què surt d'un professional X, empresa, servei o producte. Veurem com, quan i on tenir presencia i amb quines eines fer-ho.
Objectiu General
Aconseguir tenir una visió global del potencial de les principals xarxes socials, de com si ha d'estar, què podem aconseguir i perdre, si hi som o no, dissenys d'un objectiu, d'una estratègia.
Objectius Específics
- Conèixer les diferències entre web 1.0, 2.0 i 3.0
- Potencialitat de les xarxes socials des del punt de vista de fer-hi negoci
- Saber triar les eines amb les que gestionar-ho, els millors horaris, el ROI...
- Saber conversar amb la teva comunitat i fer-la créixer
Temari
- Naixement de les xarxes socials
- Quines són les principals xarxes socials al nostre pais
- Característiques de LinkedIn, Twitter, Facebook, Google Plus, beBee, Instagram...
- Què és la marca personal, identitat digital i l'employer branding
- Exercici per saber dissenyar un objectiu i una estratègia
- Cal un bloc/blog?
- Eines informàtiques per aconseguir-ho
- Com mesurar els resultats?
- Què no fer?
- Casos d'èxit
Activitat impartida per Cèlia Hil, orientadora, consultora, formadora, ponent, conferenciant en RRHH 2.0, LinkedIn i Marca Personal.