
Manuals i guíes
Descobreix tots els manuals i guies amb consells, tips, pas a pas,... sobre gestió, comunicació i màrqueting al nostre sector. Aprèn a treure el millor profit a tots els recursos que tens a l'abast per atreure més clients, fidelitzar-los i augmentar les teves vendes.
Tots els manuals i guies són documents formatius relacionats amb diferents àmbits d'interès per al teu negoci, pensats perquè sense coneixements previs sobre les matèries que proposen, siguin, sempre, útils i de profit.

Consells per crear un pla de màrqueting digital al sector turístic
Et dediques al sector turístic? Si vols millorar la teva posició al mercat i aportar valor als teus clients, no et perdis aquests consells per crear el teu pla de màrqueting digital.
Segons els pronòstics de l'Organització Mundial del Turisme (OMT), es preveu que aquest any el turisme internacional torni als nivells...

Digitalitza el teu centre de bellesa amb el Kit Digital
Gràcies a la digitalització, les empreses han pogut arribar a més clients i oferir millors serveis. Si tens una empresa del sector de la bellesa, t'expliquem com digitalitzar el teu negoci.
La tecnologia ha impulsat la digitalització en tots els àmbits de la nostra vida quotidiana: a la feina, a casa, al metge o al supermercat, cosa que...

Què és un Marketplace i quina importància té?
Els marketplaces són espais en línia que comercialitzen productes de diferents empreses, actuant com a intermediaris en el procés de compravenda. A més, augmenten les possibilitats de venda un 14%. Coneix tots els seus avantatges!
Avantatges de vendre en un Marketplace
- Millora del posicionament en línia: gràcies a la seva reputació, milloren el posicionament SEO de les marques que estan allotjades a la seva web. Sinergia de productes amb altres venedors: per exemple, si ets una botiga de mitjons et pot interessar estar a prop d'una botiga de sabates. Abast d'un públic més divers: t'ajuda a arribar a altres públics que...

Com et pot ajudar la digitalització amb la gestió del teu taller?
Automatizar procesos nos permite ahorrar costes, esfuerzos y tiempo, y a la vez ser más productivos. Descubre en este post qué áreas de tu taller mecánico puedes digitalizar y cómo el Kit Digital te lo pone más fácil.
Lo hemos dicho en otras oportunidades y lo reiteramos: la tecnología ha llegado...

Eines de ciberseguretat que us ajudaran a protegir la vostra pime
Protegir la teva empresa, sense importar si és gran o petita, és indispensable per garantir-ne el bon funcionament. Per això, en aquest post us presentem una sèrie d'eines que us ajudaran a prevenir qualsevol incident de ciberseguretat.
D'acord amb un informe publicat per Google, el 60% de les pimes que han estat...

Els beneficis de les metodologies àgils per a la teva pime
En aquest monogràfic coneixeràs què són les metodologies àgils així com els diferents beneficis que poden aportar a la teva pime.
L'agilitat és l'habilitat de crear i respondre al canvi amb l'objectiu de generar un valor diferencial per al client. Gràcies a la metodologia àgil, les empreses...

Què és una API i per a què serveix?
Et sona el terme API? Si no és el cas, no et preocupis. Quan acabis de llegir aquest post sabràs què és una API i com et pot ajudar amb la integració i el desenvolupament del teu negoci. Comencem?
Les sigles API provenen del nom en anglès Application Programming Interface, que en espanyol significa interfície...

Les 4Ps del màrqueting i la seva evolució
En el marketing, las 4Ps son un concepto básico que se ha venido aplicando desde hace muchos años. Pero, ¿sabes realmente en qué consiste y cómo ha ido evolucionando? ¡Te lo contamos aquí!
Les persones que exerceixen funcions relacionades amb el màrqueting, i fins i tot amb els negocis en general, poden...

Els errors més comuns en la gestió d'estoc
Tant si tens una botiga en línia, com física, gestionar l'estoc adequadament és essencial per tenir un comerç eficient. Per això, en aquest post et resumim els errors que se solen cometre en la gestió d'estoc perquè tu no els cometis.
La manca de control d'estoc pot ocasionar retards en els enviaments de...

Què és WhatsApp Business i com es fa servir?
Si tens un comerç i vols que els teus clients es comuniquin amb tu de manera més eficient, una bona eina és WhatsApp Business. Descobreix-ho tot sobre aquesta eina aquí!
L'atenció al client fa referència a les interaccions que té una empresa amb els seus consumidors. En els darrers anys, ha canviat...

Com crear un correu electrònic de benvinguda?
En molts casos, pot ser comú oblidar-se de donar-li la benvinguda als subscriptors en una estratègia de correu electrònic màrqueting. No deixis que et passi això i aprèn tot sobre el correu electrònic de benvinguda en aquest post!
En enviar un primer correu electrònic, pot passar el mateix que...

Com crear una base de dades de clients?
Disposar duna base de dades de clients actualitzada i estructurada pot ser vital per a lèxit del teu comerç. Ja saps com crear-la? T'ho expliquem en aquest post.
Avui dia, ja no n'hi ha prou amb enviar promocions setmanals per email o mostrar anuncis a la TV; els consumidors esperen que les mateixes empreses resolguin els seus problemes i les seves...

Analista de dades. Què és i per què en podries necessitar un?
Les dades poden ser un actiu important per al teu comerç i entendre'ls a profunditat és un pas important per poder treure'ls el màxim partit. Comptes amb la persona adequada per fer-ho? Descobreix-ho en aquest post!
Tal com hem comentat en altres oportunitats, poder fer una correcta anàlisi de dades és molt important. Això...

5 eines gratuïtes per a la gestió de RRSS
Gestionar les RRSS del teu comerç no ha de ser complicat. Especialment, si comptes amb els recursos necessaris. Descobreix aquestes eines gratuïtes per millorar la gestió de les xarxes socials.
Segons un estudi realitzat per IAB Spain, a Espanya, un 85% dels internautes d'entre 16 i 65 anys utilitzen xarxes socials. Estem...

Comerç electrònic i marketplace
Gràcies a la venda en línia, les empreses poden arribar a un major nombre de clients així com donar a conèixer els seus productes a diferents mercats. No et perdis aquest document de referència on parlem de comerç electrònic i marketplaces.
En els darrers anys, Internet s'ha convertit en una tecnologia present en...

Consells per aconseguir més ressenyes a Google My Business
Les ressenyes de Google My Business poden oferir a la vostra pime un major grau de visibilitat i interacció amb els clients. T'expliquem en aquest post com funcionen i què pots fer per aconseguir-les.
Hi ha diversos factors que determinen la decisió de compra d'un client. Un dels més importants són les opinions...

Com crear una política de devolucions a la teva botiga en línia?
Comptar amb una política de devolucions és vital per a la teva botiga en línia. En aquest post t'expliquem què és i com crear-ne una per potenciar la satisfacció dels teus clients. Continua llegint!
Les devolucions, canvis i reemborsaments formen part dels processos de qualsevol comerç. Ja sigui per un canvi...

Eines de gestió per als processos interns del teu comerç (físic i en línia)
Descobreix algunes de les eines clau per millorar la gestió en el teu comerç físic i en línia.
Portar la gestió empresarial de qualsevol comerç no ha estat mai una tasca senzilla.
És cert que amb les noves tecnologies algunes accions com organitzar, planificar, distribuir horaris, fer comandes, portar la caixa i la comptabilitat, etc. Es fan de manera molt més ràpida i fàcil; no obstant això, amb el gran creixement del comerç en línia i l'alta competència en tots els sectors, ara més que abans, fa indispensable disposar d'eines que facilitin la...

Què és la publicitat display?
Les campanyes de publicitat display són un dels complements indispensables en qualsevol pla de màrqueting en línia si volem captar trànsit i guanyar reconeixement. Però saps com implementar-les? T'ho expliquem aquí!
A mesura que creixen els espais publicitaris en línia, les campanyes de publicitat display...

Com millorar l'experiència de compra amb el Click&Collect?
Els models de compra no paren d'evolucionar responent a les necessitats dels clients i després de la pandèmia era necessari impulsar models com el click & collect. Continua llegint i descobreix en què consisteix!
El mètode de compra click and collect neix de la necessitat per part dels clients de gaudir...

Consells per potenciar la teva estratègia a les xarxes socials
Créixer a les xarxes socials no ha de ser una tasca difícil. Aquestes pautes us ajudaran a donar un impuls a la vostra estratègia!
- Estableix els teus objectius i KPIs
Aquests objectius i...

La importància de la dada en el procés de digitalització
En el context actual on els clients busquen productes o serveis que compleixin a la perfecció els seus requisits i satisfacin les seves necessitats, les dades són molt valuoses. Ja que, per als comerços, oferir els seus productes o serveis a aquelles persones les necessitats de les quals es veuran cobertes és fonamental i, saber a qui i com oferir aquests productes...

Coneixes la diferència entre KPIs i mètriques?
KPIs i mètriques són el mateix?
Per entendre-ho hem d'aclarir 3 punts:
1. Un KPI o un Indicador Clau de Rendiment és essencial per avaluar l'èxit dels processos i les accions del teu negoci.

Glossari de termes per als negocis digitals
Los siguientes términos te ayudarán a impulsar tu negocio tanto si tienes un comercio minorista o si eres una pyme.
Benchmarking
Análisis profundo para entender las estrategias y mejores prácticas utilizadas por los...

Passos per crear una empresa digital des de zero
Emprendre i crear la teva pròpia empresa des de zero pot ser que no sigui una tasca fàcil. Per això, hem fet una petita guia per ajudar-te a fer-ho.
La creació i la posada en marxa d'un negoci pot suposar un veritable repte. Són molts els aspectes que cal tenir en compte, especialment al principi, per poder tenir un...

Instagram Shopping: què és i quins són els seus avantatges?
Sabies que les persones poden comprar els teus productes al teu compte d'Instagram sense sortir del teu perfil? Instagram Shopping és una eina que us permet mostrar i vendre productes a través d'aquesta xarxa social. Encara no saps com fer-lo servir? Descobreix-ho aquí!
Instagram, a més a més de ser una de les xarxes...

Què és un segell de confiança en línia i com pot ajudar el teu e-commerce?
Por al robatori de dades bancàries, el risc de frau o la desconfiança de la qualitat dels productes són algunes de les barreres que tenen els usuaris per comprar productes per internet. Descobreix com incrementar la confiança al teu e-commerce!
Cada cop els internautes espanyols confien més en les compres per internet i...

Garanteix la seguretat dels teus clients amb aquests mètodes de pagament
La confiança i la seguretat són dos factors clau en un comerç electrònic. Continua llegint per descobrir com garantir-los a través de mètodes de pagament segurs.
Al moment de crear el nostre e-commerce, un dels punts clau que cal tenir en compte són les formes de pagaments que podem implementar. Per...

Què és una factura proforma i com fer-la?
A l'ampli món de la facturació, les factures proformes són especialment particulars per la seva validesa legal i comercial. Saps realment per a què serveixen? T'ho expliquem en aquest post!
El tema de la facturació és un assumpte important per emprendre un negoci. Hi ha diversos tipus de factura com la factura...

Què és la publicitat programàtica i per què l'hauria d'implementar en la meva estratègia?
Els clients potencials reben milers d'impactes publicitaris al seu dia a dia. Per aquesta raó, és crucial mostrar contingut publicitari que de debò els pugui interessar. T'expliquem com aconseguir-ho amb la publicitat programàtica!
Vivim en un món hiperconnectat, en què rebem al voltant de 6.000 impactes al...

Com millorar l'experiència d'usuari del teu e-commerce
L'experiència d'usuari al teu e-commerce és clau per assegurar les vendes en línia. Per això, has de saber com optimitzar-la i en quins aspectes t'has de centrar per garantir-ne l'èxit. Continua llegint aquest post on t'expliquem com fer-ho!
En els darrers anys, les compres en línia han viscut un important...

Guia per crear una estratègia de correu electrònic màrqueting efectiva
En l'actualitat, els negocis són més conscients de com pot ser de potent el correu electrònic en la seva estratègia de vendes. En aquest post t'expliquem com pots impulsar el teu comerç a través de l'e-mail màrqueting. No t'ho perdis!
A la dècada dels setanta, el correu electrònic va...

Què és el cross-selling i com implementar-ho?
Augmentar les vendes és lobjectiu principal de tots els comerços. En aquest post t'expliquem com implementar una estratègia de cross-selling per optimitzar els resultats del teu e-commerce, aconseguint assolir aquest important objectiu. Continua llegint!
Sabies que, segons dades de Forrester, implementar estratègies com...

Formes de protegir la xarxa wifi del teu comerç
La protecció de la xarxa wifi del teu comerç és una de les primeres mesures que has d'implementar per intentar mitigar o evitar els danys que provoquen els ciberdelinqüents. Segueix aquests consells per garantir-ne la seguretat!
L'arribada del wifi ha revolucionat tot el món. Actualment, ens trobem immersos en una era sense...

Què és un codi QR i quins són els usos?
Avui dia, en part degut a la situació actual, podem trobar codis QR a qualsevol lloc. Però, saps exactament què és, i com pot ajudar el teu negoci? T'ho expliquem aquí!
Els codis QR han experimentat un creixement exponencial des de l'arribada del Covid-19. Això s'ha degut gràcies al fet que aquesta tecnologia ha...

8 termes de ciberseguretat que necessites saber si tens un comerç
La ciberseguretat afecta totes les àrees del teu negoci, comprendre aquests termes t'ajudarà a protegir la teva informació.
- Forat de seguretat. Debilitat o fallada d'un sistema que pot ser aprofitat amb fins maliciosos. Backdoor. Porta del darrere a qualsevol punt feble d'un programa o sistema pel qual una persona no autoritzada hi pot accedir. Malware. Tipus...

La digitalització com a factor clau per a la sostenibilitat de les empreses
Amb el temps, l'avenç de la tecnologia ens ha portat a descobrir múltiples aplicacions i capacitats de les quals ens en podem beneficiar… Però, per què no utilitzar-les per tenir cura de la nostra llar, el planeta Terra?
Actualment, la sostenibilitat cobra més protagonisme dins dels models de negoci de les empreses. Això és...

Aquestes són les tecnologies que transformaran digitalment la teva pime
El panorama empresarial és cada cop més competitiu i canviant. En aquest post us expliquem quines són les últimes tendències en tecnologia que us ajudaran a afrontar-ho. No t'ho perdis!
Estem vivint una època de grans canvis en què el comportament dels clients evoluciona constantment. Per això, les empreses han d'adaptar-se...

Com fer una matriu d'anàlisi DAFO del teu e-commerce?
L'anàlisi DAFO és una de les eines més útils per conèixer la situació actual, tant interna com externa d'una empresa, o fins i tot de nosaltres mateixos! En aquest post et donem les claus per fer-ho. No t'ho perdis!
Comptar amb una eina d'anàlisi estratègica com el DAFO us permet conèixer tant la situació...

Com treballar el posicionament local amb Google My Business?
Saps com fer perquè el teu negoci aparegui a les primeres posicions en cerques locals? T'expliquem quines són les claus perquè els clients que són a prop de la teva empresa et trobin fàcilment.
A Espanya, el 91,53% dels internautes triem Google com a cercador principal segons dades d'Statista. I encara que Google no comparteix les...

6 KPIs essencials en màrqueting digital i com fixar-los
Si vols dissenyar una estratègia de màrqueting digital eficient, és important que coneguis els teus KPIs i que sàpigues com mesurar-los. T'expliquem com en aquest post!
Un dels avantatges que ens ofereix el màrqueting digital sobre el màrqueting tradicional és la possibilitat de mesurar l'exercici i l'impacte de...

4 tendències que marcaran el rumb del sector retail aquest 2022
Després del que ha ocasionat la pandèmia al sector retail, aquest 2022 pot ser un bon any per fer un pas endavant i poder definir com serà l'experiència de compra del futur. No et perdis aquests reptes i tendències!
Tot i els reptes que ha suposat la pandèmia per a tots els comerços, aquesta ha accelerat les...

Estoc de seguretat. Què és i com calcular-ho?
No deixis que la teva botiga es quedi sense estoc! En aquest post us expliquem com fer front a imprevistos i evitar els trencaments d'estoc calculant l'estoc de seguretat.
Conèixer detalladament el nostre inventari, el seu estat i el seu desenvolupament és una de les tasques més importants perquè el nostre comerç funcioni...

Com protegir la informació personal dels teus clients i quines normatives cal complir per fer-ho
La privadesa dels teus clients és important per a ells i per a tu. Descobriu com protegir-la per garantir l'èxit del vostre comerç!
La protecció de la privadesa dels nostres clients és, no només una obligació legal, sinó també una obligació moral. Part de lèxit dun negoci es basa en la...

Eines de gestió de projectes en línia
Els projectes són el motor que impulsen les empreses cap a lèxit. Aprèn a millorar la gestió de projectes del teu negoci amb aquestes eines!
Perquè tot prengui el curs eficientment, els negocis depenen de la correcta gestió de projectes. Moltes vegades, en formar part duna empresa o negoci és probable que ens veiem...

Tipus de clients i com connectar amb ells
Cada cliente es un mundo. Por eso, es importante que conozcas a los tipos de clientes con los que tratamos identificando su personalidad para enfocar correctamente cualquier estrategia y fidelizarlos. ¡Te contamos más aquí!
Si ets dels que pensa que el client sempre té la raó, o dels que coneix la importància que tenen i els...

Fonaments de l'e-commerce: Tot el que has de tenir en compte abans de muntar una botiga online
Estàs pensant a obrir una botiga en línia? Que no se't passi res per alt! T'expliquem quins són els passos per començar i fer créixer el teu negoci online.
Quan pensem en un e-commerce, pot passar que el primer que ens vingui a la ment sigui simplement la compra i venda de productes o serveis en línia. No...

Com desenvolupar un pla de continguts per a xarxes socials?
Un pla de continguts és una eina imprescindible en una estratègia de xarxes socials. Aprèn a crear-ne un amb aquest post!
Les xarxes socials han esdevingut una eina fonamental de comunicació per a qualsevol comerç. Segons afirma l'informe anual de xarxes socials de la IAB España, el 85% dels internautes...

Machine learning. Què és i quines són les seves utilitats?
Traduccions de textos, recomanacions de compres i ofertes, assistents de veu, cotxes autònoms que veuen la carretera, o fins i tot la recomanació de sèries i pel·lícules a les plataformes de streaming. Totes aquestes coses tenen alguna cosa en comú, i és la capacitat que tenen aquestes tecnologies d'aprendre gràcies al machine...

Importància de les còpies de seguretat al núvol
Còpies de seguretat: val més tenir-les i no necessitar-les, a necessitar-les i no tenir-les. T'expliquem com fer-les i quins beneficis!
Amb l'evolució de la tecnologia, són molts els canvis que han experimentat les empreses en els darrers anys. La digitalització de processos pot afectar tots els departaments de...

Subvencions per a la transformació digital del comerç de proximitat i la restauració
L’Ajuntament de Barcelona, a través de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum, posa en marxa novament una línia de subvencions per a la transformació digital del comerç de proximitat i la restauració de barri.
L’ajuda econòmica forma part d’un paquet de mesures més ampli,...

Què és el SEM i quins beneficis aporta al meu negoci?
En un món on la digitalització és constant, on cada vegada hi ha més botigues amb presència en línia i en què els consumidors decideixen fer compres a través d'internet, destacar als cercadors és fonamental. Per ajudar-nos a aconseguir aquestes posicions amb més visibilitat, hi ha el SEO i el SEM.

Vols formar part del canvi digital? T'expliquem tot sobre el Kit Digital
En què consisteix el Kit Digital? Qui pot sol·licitar les ajudes? T'ho expliquem en aquest post. Així que segueix llegint!
La incorporació de sistemes digitals a les empreses constitueix un dels principals canvis tecnològics del nostre temps. L'ús de les noves tecnologies transforma tots els sectors econòmics del...

Què és el design thinking i quins avantatges aporta al teu comerç?
L'aplicació d'aquesta metodologia pot permetre als negocis generar idees i resultats millors. En aquest post t'expliquem què és exactament el design thinking i quin és el seu paper en la transformació digital.
En quins productes he d'innovar i com? Com puc millorar el servei al client? Estic oferint la millor solució als...

Protegeix la teva pàgina web per evitar ciberatacs
Cada vegada són més les botigues que se sumen a la venda en línia, la qual cosa és una cosa completament favorable al món d'avui dia. Tot i això, paral·lelament, els atacs cibernètics s'accentuen amb l'arribada d'aquests nous e-commerce. Això pot ocasionar danys a la imatge del nostre negoci o pèrdua d'informació...

Marketplace com a oportunitat de venda en línia
Les plataformes de marketplace poden ajudar-te a vendre en línia sense necessitat de tenir un e-commerce. Descobreix com!
Aquests darrers anys, l'e-commerce ha crescut i s'ha estabilitzat entre els consumidors, segons l'estudi anual d'e-commerce d'IAB Spain el 2017 declarava que el 73% d'usuaris compraven en línia. El preu, la...

Eines de gestió per als processos interns del teu comerç (físic i online)
Descobreix algunes de les eines clau per millorar la gestió al teu comerç físic i online.
És cert que amb les noves tecnologies algunes accions com organitzar, planificar, distribuir horaris, fer comandes, portar la caixa i la comptabilitat, etc., es realitzen de manera molt més ràpida i fàcil; no obstant això,...

Com desenvolupar un pla de negoci per al teu e-commerce?
Coneix en què vas cosir un pla de negoci i descobreix els elements claus per fer-ne un.
Els plans de negocis normalment els realitzen aquelles empreses que comencen. No obstant això, si el teu negoci s'està enfrontant a una reestructuració o canvis importants, com en aquest cas muntar un e-commerce, també necessites...

Què és un nínxol de mercat i com trobar-lo?
Descobreix els passos necessaris per definir el teu nínxol de mercat i com treure'n més profit.
El màrqueting digital ha donat als negocis loportunitat de donar-se a conèixer i expandir-se més ràpid. Sense embragatge a causa de l'alta competitivitat que suposa el canal online, avui dia és fonamental...

Què és i per a què serveix el customer journey a la venda online?
Supera les expectatives del teu client i millora la seva experiència de compra fent servir l'eina del customer journey.
Si el que vols és conèixer al teu client i donar-li el que necessita a cada moment, aquest post t'interessarà. Parlarem sobre el customer journey (o viatge del client) i com et pot ajudar a millorar les vendes del teu...

Canals digitals per impulsar les vendes del teu comerç
Utilitza els canals digitals per connectar amb el teu client i augmentar les vendes del teu comerç.
Totes les marques busquen que el consumidor hi repari, fent un esforç constant a mantenir la seva presència al mercat. En aquest escenari, s'alça internet com un gran aparador on pots mostrar la teva marca, connectar amb el teu consumidor i...

Millennials i generació Z. La generació importa a l'hora de vendre
Cada generació compta amb unes característiques implícites que condicionen el seu comportament de compra.
Les diferències entre generacions sempre han existit. És normal que persones que han viscut en una situació temporal similar comparteixin certes característiques o comportaments marcats per l'entorn. Tots aquests...

Estratègia digital: la palanca per dirigir els esforços de la teva pime
Una estratègia digital t'ajudarà a assolir les metes de transformació digital del teu comerç.
Una estratègia és un pla que guia les teves accions i que et permet aconseguir-les. Com va dir Antoine de Saint-Exupéry, autor francès d'El petit príncep: tenir un objectiu sense un pla és només un...

Tècniques per vendre més gràcies a la visibilitat a cercadors
Impulsa la notorietat del teu comerç apareixent en els primers resultats a les cerques a internet.
Els cercadors han esdevingut una eina clau per trobar informació a internet. Els usuaris l'utilitzen per buscar des de lleure i feina, fins a productes i empreses. Segons Statista, el cercador més utilitzat a Espanya és Google,...

L'ús de l'ERP al petit comerç
Introduir un ERP al teu negoci et proporcionarà múltiples beneficis que t'ajudaran a créixer.
L'activitat comercial està experimentant una transició digital important. És indubtable que el confinament i les restriccions de mobilitat forçats per la Covid-19 han estat el detonant que ha accelerat aquest...

Coneix les eines digitals bàsiques per automatitzar els processos del teu comerç
Aquestes eines et permetran augmentar la productivitat i la rendibilitat del teu negoci.
Els comerços s'han hagut d'adaptar a una nova realitat marcada per la digitalització. La preocupació creixent pel marge de benefici i la recerca de noves oportunitats de mercat ha provocat que els petits comerços hagin començat un procés...

Com el Pla Espanya Digital 2025 pot ajudar el teu comerç
La transformació digital als comerços és un tema prioritari per a l'economia i es reflecteix així en les mesures impulsades pel govern d'Espanya.
En pocs mesos, les noves tecnologies han suposat un gran avenç per als negocis. No obstant això, no tots els comerços poden invertir en tecnologies digitals, cosa que...

Les tecnologies habilitadores digitals i el seu impacte al comerç
Hi ha 9 tecnologies habilitadores digitals que permetran a la teva pime créixer i consolidar la seva presència al mercat.
Les tecnologies habilitadores digitals són aquelles que destaquen pel seu potencial transformador i impulsen la transformació digital.
Es tracta de tecnologies que tot i estar en diferent fase d'evolució i maduresa, poden impactar al nostre dia a dia, i el de les nostres empreses, de manera radical. Moltes d'elles, a més, les hem normalitzat a la nostra vida sense ser-ne, de vegades, conscients, com seria per exemple quan utilitzem assistents virtuals...

Aprèn a treure partit de les opinions dels teus clients a internet
Les opinions dels teus clients a internet et permeten identificar les àrees de millora i potenciar els aspectes positius de la teva pime.
La confiança del client en la marca ha esdevingut un aspecte clau que totes les empreses han de tenir en compte. Segons l'estudi de Power of Ratings and Reviews 2020 elaborat conjuntament per Territory...

Passos per realitzar el pla de màrqueting digital de la teva botiga
Dissenya comunicacions que truquin a l'acció, millora la teva presència i les vendes online.
Les vendes són clau per garantir levolució i lèxit dels negocis. Hi ha molts factors que contribueixen a augmentar les conversions, però un és sens dubte el desenvolupament d'una estratègia de màrqueting digital.

La digitalització del comerç local. Un salvavides per afrontar la crisi provocada per la Covid-19
Descobreix com el teu comerç pot donar resposta a la nova realitat híbrida.
La crisi econòmica que viu el sector comerç és greu i els comerços locals són els que s'han vist més afectats pel Covid-19. La Confederació Espanyola de Comerç (CEC), ha realitzat la II Enquesta de comerç -...

L'oportunitat de l'e-commerce per al sector retail a Espanya
5 pilars bàsics que permetran que el teu pime aprofiti l'oportunitat de l'e-commerce a l'entorn digital.
Comprem on i quan volem. Res ens para com a consumidors. La tecnologia ens ha donat aquesta capacitat i ha generat un canvi radical en el nostre comportament i en els nostres hàbits de compra i ha trobat, en la Covid-19, un catalitzador sense...

L'internet de les coses i la seva aplicació al comerç
Internet de les coses (IoT), una de les solucions tecnològiques amb infinitat d'aplicacions per al teu comerç.
El IoT (internet of things) o internet de les coses, és una de les tecnologies capdavanteres i en ple creixement de la transformació digital. No només per tots els beneficis que aporta, sinó també per...

La protecció de les dades del teu comerç
Garanteix la seguretat de les dades del teu comerç introduint les mesures que et permetran evitar els possibles riscos.
L'era digital ha suposat la digitalització de la major part d'empreses, sense diferenciar mida o sector, incrementant la importància de la protecció de dades. La informació i les dades que posseeix una...

Campanyes de màrqueting omnicanal en comerç/retail
Les marques han d'adaptar la seva comunicació als nous canals emergents per conèixer i satisfer les expectatives del seu consumidor.
El retail no és allò que era. La velocitat de canvi és cada vegada més gran i la relació entre marca i consumidor està cada vegada més fragmentada i difusa....

Les pimes glocals a l'era digital
Esbrina els diferents canals de venda online existents als que pot optar la teva pime, els seus beneficis i diferents casos d'èxit de pimes que ja els han implantat.
En els últims anys, i amb més força si és possible després de la pandèmia, les pimes han estès el seu àmbit d'actuació...

El comerç electrònic i el seu potencial a les pimes
Aprofita els avantatges del comerç electrònic i implementa el teu propi e-commerce seguint uns passos senzills.
Per al comerç tradicional i les pimes, el comerç electrònic representa grans oportunitats de visibilitat, posicionament i venda per al negoci.
Segons l'estudi anual d'e-commerce 2020 presentat per IAB Spain, 3 de cada 4 compradors, busquen i formalitzen la compra en línia. Això es...

Com tenir més control de l'estoc a l'era digital
Un dels aspectes més importants que cal controlar en un comerç és l'inventari o estoc. Coneix els beneficis, com digitalitzar-lo i quines són les solucions digitals més capdavanteres en aquest post.
El control d'inventari és essencial perquè el trencament pot suposar grans pèrdues. De fet, durant la...

Social selling. Com vendre en línia
Maximitza la rendibilitat del teu negoci implementant una estratègia de social selling a la teva pime.
El percentatge de persones que utilitzen xarxes socials segueix ascendint vertiginosament i, no només el nombre de persones que participen en aquestes plataformes augmenta, sinó que el temps que les persones passen als seus perfils també.

La digitalització, aliada de les pimes dedicades al comerç
La digitalització de la teva pime et permetrà augmentar la productivitat, incrementar les vendes i optimitzar els costos.
Entre les mesures contemplades al Plan España Digital 2025, destaca l'important paper de la digitalització per modernitzar el comerç, que impulsarà la competitivitat del sector...

E-mail màrqueting per impulsar les vendes del teu comerç
Crea una comunicació més personalitzada i directa amb el teu client a través de l'e-mail màrqueting.
Els clients demanen personalització. Busquen sentir-se únics. Volen que, les marques en què compren amb freqüència, els donin allò que realment necessiten. Al...

L'e-commerce i el model dropshipping
Trieu la millor opció per llançar el vostre negoci al món digital.
Vols crear un e-commerce pel teu negoci? Tens dubtes sobre com començar? En aquest post coneixerem els models d'e-commerce més populars. Des de la botiga online, marketplace o social media commerce fins a opcions més noves com el model d'e-commerce...

Com digitalitzar l'estoc al comerç petit i local?
Coneix tots els beneficis i els passos que cal seguir per digitalitzar l'estoc al teu comerç local.
La digitalització de l'estoc ofereix un valor afegit al petit comerç. No només perquè et permet tenir un control més gran de les teves existències, sinó perquè t'ajuda a enfrontar millor els...

Les 5 apps imprescindibles per l’edició de fotos
Estem segurs que utilitzes el mòbil per fer moltíssimes fotografies pel teu negoci, però quantes app's tens per editar-les? Realment treus tot el profit a les teves fotos? Vols portar les teves fotografies al següent nivell? En aquesta miniguia, us ensenyem les 5 app's imprescindibles per l'edició de fotos.

Diferencia't dels teus competidors
Què et fa diferent i únic? Estem segurs que és una pregunta que en moltes ocasions no teniu massa clara. la teoria la tenim clara, però què faig diferent en un mercat saturat de propostes. Amb recursos es poden coses espectaculars però amb les teves fortaleses es poden fer coses úniques! Troba com aportes valor i diferencia't de la...

El client-amic: coneix-lo per vendre més i millor
Coneixes realment qui és el teu client o clienta? Sabries identificar-lo? En aquesta miniguia tindràs la possibilitat de contestar un seguit de preguntes per esbrinar qui és el teu client o clienta i prendre decisions estratègiques de negoci amb seguretat.

8 errors a evitar per tenir èxit en el teu negoci
8 errors a evitar per tenir èxit en el teu negoci.

Google: 10 consells perquè s’enamori de la teva web
Google: 10 consells perquè s’enamori de la teva web.



Com digitalitzar el punt de venda? Aprenentatges de la crisi i solucions per optimitzar la botiga física
La rapidesa de la digitalització era inqüestionable, i en l'entorn actual de pandèmia s'ha accentuat encara més. En aquesta sessió, Xavier Penadés, consultor de RocaSalvatella, exposa solucions digitals per al punt de venda físic per tal d'aprofitar els avantatges que ofereix la tecnologia i oferir als el client la millor experiència....

5 consells per millorar les teves fotografies de producte
5 consells per millorar les teves fotografies de producte.
Font: Comerç Diba

WhatsApp: una eina de contacte amb el teu client
WhatsApp: una eina de contacte amb el teu client
Font: Digiemprèn

Ús de Codis QR i evitar contactes entre persones i material
Ús de Codis QR i evitar contactes entre persones i material
Font: Digiemprèn

Instagram: com aconseguir el millor aparador 2.0
Instagram: com aconseguir el millor aparador 2.0
Font: Digiemprèn

Comerç electrònic: principals eines de pagament
Comerç electrònic: principals eines de pagament
Font: Digiemprèn

La teva web: la teva carta de presentació
La teva web: la teva carta de presentació
Font: Digiemprèn

Com crear un anunci de Facebook
No cal ser un expert per començar a anunciar-te a Facebook. Pots crear campanyes i posar-les en circulació usant eines d'autoservei molt senzilles i fer un seguiment del seu rendiment amb informes de fàcil lectura. Si tenim en compte que més de 2000 milions de persones fan servir Facebook cada mes, sigui quin sigui el teu audiència, la trobaràs a la...

Com configurar una pàgina de Facebook
A continuació detallem el que necessites per configurar una pàgina de Facebook per a la teva empresa:
1. El nom i una descripció de la teva empresa
El nom de la teva pàgina pot ser el mateix que el de...

Com activar Instagram Shopping
Abans de començar
- Si vols destacar productes en publicacions i històries, el teu compte s'ha d'haver aprovat per les compres a Instagram. Comprova que tens la versió més recent de l'aplicació d'Instagram. Hauries d'haver completat la configuració de la funció de compres a Instagram per poder activar-la en l'aplicació...

Com crear un anunci d'Instagram
Instagram t'ofereix maneres inspiradores i fàcils d'integrar per explicar la teva història. Independentment de l'tipus d'empresa que tinguis, hi ha un format d'anunci que et pot ajudar a aconseguir els teus objectius de màrqueting.
Comença a usar els anuncis a Instagram...

Fes que la teva empresa destaqui amb Instagram
Quan donis d'alta un compte d'empresa a Instagram, podràs obtenir estadístiques sobre històries, publicacions i seguidors.
Amb un perfil d'empresa d'Instagram pots consultar en temps real resultats sobre el rendiment de les teves històries i publicacions promocionades, obtenir estadístiques sobre com els teus seguidors interactuen amb el...

Primers passos a Instagram Business
- Començar a utilitzar un compte és ràpid i senzill. Configura un compte empresarial d'Instagram per oferir més informació sobre la teva empresa, els teus productes o els teus serveis. Pas 1: Descarregar i iniciar l'aplicació
Descarrega...