Compra Eixample

Compra Eixample
Tota l’actualitat del món del comerç
Notícies

Les claus del màrqueting de continguts per al sector turístic

9 de gener de 2024

Estàs pensant en donar-li un impuls a la pàgina web de la teva pime? Continua llegint aquest post en què et mostrem una eina molt útil amb la qual pots atraure els clients i destacar al sector turístic: el màrqueting de continguts.

En un sector tan competitiu com el turístic, és fonamental oferir informació rellevant i de qualitat als usuaris. Si estàs pensant en utilitzar una nova eina per millorar el trànsit a la teva pàgina web, el màrqueting de continguts és per a tu!

Què és el màrqueting de continguts?

El màrqueting de continguts és una estratègia de màrqueting digital que té com a objectiu crear, publicar i distribuir contingut rellevant i de valor per atraure, captar i fidelitzar una audiència determinada.

Consisteix a fer publicacions útils i entretingudes per cridar l'atenció de l'usuari i convertir-lo en un client potencial mitjançant l'ús de diferents formats com els blocs, els vídeos, les publicacions en xarxes socials o infografies, entre d'altres.

Entre els avantatges que pot suposar per al sector turístic, el màrqueting de continguts pot ajudar a aconseguir nous clients i retenir-los per a vendes futures, oferir informació útil per a viatges o plans, crear una connexió amb els usuaris basada en la confiança i millorar la visibilitat i el posicionament duna pàgina web als motors de cerca.

Com crear contingut rellevant?

Si et dediques al sector del turisme i aquest post sobre el màrqueting de continguts està cridant la teva atenció, descobreix quines són les claus per crear contingut que interessi a la teva audiència:

  • Defineix com seria la teva audiència: crea un client ideal o buyer persona que t'ajudi a identificar el públic al qual vols adreçar els continguts.
  • Defineix els teus objectius: tingues clar què vols aconseguir amb la teva estratègia de màrqueting de continguts. Això pot ser atraure més clients per augmentar les vendes o aconseguir trànsit a la teva pàgina web, entre altres opcions.
  • Decideix quin tipus de contingut realitzaràs: si utilitzaràs el format de bloc i redactaràs posts amb informació variada, si publicaràs vídeos, compartir imatges o infografies, per exemple.
  • Estableix un canal de comunicació: selecciona com distribuiràs els teus continguts i com aconseguiràs que els usuaris els trobin per consumir-los. Pots fer-ho a través de la teva pàgina web, de les teves xarxes socials o de plataformes de vídeo como YouTube.

Què pots començar a fer?

Estàs a punt per començar a elaborar tu mateix la teva pròpia estratègia de màrqueting de continguts? Si has decidit fer el pas i oferir informació valuosa i rellevant per als clients del teu negoci del sector turístic, anota aquests consells!

  • Explora quins continguts busquen els usuaris per conèixer quines temàtiques has d'abordar a l'hora d'oferir informació útil per convertir-los en clients. Pots utilitzar eines com Semrush o Google Trends per conèixer les tendències del moment i les paraules clau més buscades a internet.
  • Crea contingut original i nou que cridi l'atenció dels teus clients i que no puguin veure a qualsevol altra pàgina web. Pots agafar idees d'altres blocs o comptes de xarxes socials, però posar els mateixos textos és contraproduent a l'hora de posicionar el contingut als motors de cerca, així que tracta de crear contingut únic.
  • Combina diferents formats de contingut com, per exemple, vídeos o imatges als posts per oferir un contingut més variat i que resulti realment atractiu per als usuaris que fan clic a la teva pàgina web.
  • Comparteix el contingut tant als teus comptes de xarxes socials com amb altres creadors de contingut. Això us ajudarà a adquirir trànsit des de nous orígens i els motors de cerca el premiaran a l'hora de posicionar el vostre contingut per sobre d'altres.
  • Mesura i analitza els resultats per saber quin tipus de continguts funcionen i quins no desperten realment interès per part dels usuaris. Això ho pots aconseguir amb eines d'analítica web com Google Analytics.

Ja has après com atraure més usuaris a la teva pàgina web i impulsar la teva pime dins del sector turístic? Uneix-te al màrqueting de continguts i ofereix un nou servei als teus clients!

Acelera Pyme - red.es

Qui Som

Compra Eixample és la primera plataforma de comunicació de promocions, ofertes i descomptes a mida del comerç de proximitat de l’Eixample. Una iniciativa innovadora i única a la ciutat de Barcelona, ideada pels comerços de totes les associacions que han creat COMPRA EIXAMPLE: CorEixample, Encantsnous Eix Comercial, Fort Pienc Eix Comercial, Gaudi Comerç, Eix Comercial Sagrada Família i Sant Antoni Comerç.

compraeixample.cat pots trobar detallats els directoris dels establiments associats, l'agenda de totes les nostres activitats: fires, mostres, desfilades..., aixó com informació sobre el comerç de proximitat i sobre les associacions que integren COMPRA EIXAMPLE.

Notícies
30.04.2024
Gemini: com la intel·ligència artificial de Google ajuda la teva pime
La intel·ligència artificial es pot posicionar, en un període breu de temps, com una de les eines més utilitzades per empreses de qualsevol mida o sector. Entre altres coses, ofereix la possibilitat d'automatitzar i fer...
+ info
30.04.2024
Comparteix els teus coneixements amb els articles de LinkedIn
Si vols conèixer una nova manera de destacar a LinkedIn, et presentem els articles. Què és un article de LinkedIn? És una publicació de més extensió que els posts habituals i que simula l'entrada...
+ info
Botiga del Mes
Gigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantásticaGigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantástica
Gigamesh, la meca de la ciència ficció i la literatura fantástica

Un dels establiments més singulars de l'Eixample és Gigamesh. Una botiga única. Un paradís per als amants de la ciència ficció, la literatura fantàstica i els jocs no electrònics. Ubicada al número 8 del carrer Bailèn, al territori de l’ Eix Fort Pienc, durant tots els seus anys d'existència, ja van per 35, no ha deixat de créixer en oferta, en espai i en popularitat, esdevenint, avui, llibreria de...

Llegir més
Carregant...
x
X