Campanyes d'email màrqueting i la obtenció de dades de contacte
· Quan? 29 de setembre de 2020
· Hora? De 16:30h a 18:30h
Les campanyes d'e-mail màrqueting s'han convertit en una eina imprescindible en el dia a dia de moltes empreses i també per aquells professionals que inicien la seva activitat i volen generar bases de dades de contactes. És per això que cal conèixer les possibilitats que actualment ofereix la normativa, per saber com fer-ho i quins límits no es poden sobrepassar, per evitar sancions econòmiques.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius
- Conèixer la normativa aplicable.
- Aprendre a identificar quins proveïdors ofereixen les garanties mínimes quan es vol adquirir una base de contactes a un tercer.
- Saber els criteris que actualment aplica l'Agència de Protecció de Dades.
- Aprendre a consultar la Llista Robinson, etc.
Temari
1. Introducció
2. Normativa aplicable i concepte de comunicació comercial.
3. La necessitat o no del consentiment: el paper de l'interès legítim.
4. Adquisició de BBDD per e-mail màrqueting.
5. Llistats d'exclusió publicitària i com respondre a drets d'oposició.
6. El Reglament E-Privacy: Canvis a futur.
7. Cas pràctic.
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació