Com incrementar les vendes en el comerç electrònic
· Quan? De l'1 al 30 de novembre de 2020
En qualsevol negoci, la clau per aconseguir vendes és generar confiança en el client. Una bona proposta de valor, un disseny acurat que ressalti els element de confiança de la pàgina, una navegació clara i senzilla, i altres elements de persuasió a la venda, faran que els usuaris se sentin segurs i acabin realitzant la compra.
Objectius
En aquesta càpsula aprendrem les tècniques d'optimització en cada una de les fases del funnel de conversió: captació, conversió, venta, fidelització. També aprendrem a analitzar qui és el nostre client, quin és el seu cost d'adquisició (CAC) i el seu valor del cicle de vida (LTV) a fi de millorar el retorn de la inversió (ROI).
Activitat dirigida a persones amb una botiga virtual en funcionament o que tinguin previst posar-ne una en marxa i vulguin conèixer els elements que hauran de tenir en compte en fer-ho.
Temari
Els beneficis de la venta online
El comprador online
Les barreres de la compra online
Estudi del client i proposta de valor
Claus de l'eCommerce
Les claus fonamentals
La fórmula eCommerce
L'Smart Commerce
- Durada: 2 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Negoci i empresa