Com incrementar les vendes en el comerç electrònic - Aula virtual
· Quan? 14 d'octubre de 2020
· Hora? De 11:00h a 13:00h
Posar en marxa una botiga en línia és només el principi del camí. Un comerç electrònic exigeix dedicació i una visió estratègica a llarg termini per tal que el nostre web adquireixi notorietat, generi confiança i, finalment, sigui un canal de vendes sostenible. En aquesta càpsula exposarem claus per facilitar tot aquest recorregut.
- Modalitat: Presencial
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació
- Obertura de la inscripció: 07/10/2020 a les 08:30h.
OBJECTIUS
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
- Oferir un ventall de tècniques per realitzar una auditoria de la pròpia botiga online.
- Aprendre recursos per augmentar el trànsit cap al meu web.
- Repassar les claus per convertir una visita en una venda.
- Veure opcions per tal de fidelitzar clients i repetir vendes.
TEMARI
1. Auditoria de la botiga en línia
- Com és la nostra botiga? Ofereix confiança? Presentació de l'empresa, dels seus productes, estructura de la web, mètodes de pagament. Detectem punts forts i febles. Exercici conjunt de navegació i testeig.
-Conceptes a tenir en compte: ROI, embut de conversió, cost d'adquisició client (CAC).
2. Més enllà de la botiga
- Presència en línia integral: xarxes socials, continguts dinàmics, butlletins electrònics.
- Atracció de trànsit: SEO i SEM.
- Atenció a possibles clients.
- Atenció postvenda.
3. Fidelització
- Atenció postvenda i ofertes exclusives.
Organitza: Barcelona Activa