Crea i planifica la teva campanya de màrqueting
· Quan? Del 16 al 31 de juliol de 2021
Descripció
Benvinguts i benvingudes al curs Planifica la teva campanya de màrqueting! Al final d'aquest curs sabrem: - Els principals conceptes de la planificació de campanyes de màrqueting, tant en l'àmbit online com offline. - Definir objectius d'una campanya de màrqueting. - Definir plans d'acció amb la utilització de les eines online i offline més adients. - Definir i seguir les variables de control de l'execució, la definició de pressupostos i calendaris d'actuació. Trobarem vídeos i articles per treballar cadascun dels punts. Combinarem la teoria amb exemples i activitats que portin a la reflexió i a la posada en pràctica dels conceptes apresos. Al final del curs trobarem una prova d'autoavaluació tipus test, per poder repassar i consolidar els continguts. Així mateix, al final de la formació també podrem descarregar-nos els continguts del curs.
Contingut
La durada del curs és de 2 hores i 45 minuts
El curs es divideix en tres mòduls:
Campanyes de màrqueting offline
- Per què invertir en màrqueting?
- Planeja la teva campanya de màrqueting offline
- Tècniques de màrqueting offline
- Idees clau: Campanyes de màrqueting offline
Campanyes de Màrqueting online
- Què és el màrqueting online?
- Inbound marketing o màrqueting d'entrada
- Qui és qui?
- Canals de pagament
- Abans de posar en marxa una campanya
- Idees clau: Campanyes de màrqueting online
- Ara et toca a tu: planeja la teva estratègia d'inbound màrqueting!
Control i avaluació de la campanya de màrqueting
- Elaboració de pressupostos
- Analitza els teus resultats I: màrqueting offline
- Analitza els teus resultats II: màrqueting online
- Mesura el ROI
- Idees clau: Control i avaluació de la campanya de màrqueting
- Ara et toca a tu: prepara els teus pressupostos!
- Posa't a prova!