Els 5 KPIs que necessites controlar en el teu pla de màrqueting digital
· Quan? Del 22 al 25 de setembre de 2020
· Hora? De 12:30h a 14:30h
"El que no es mesura no es millora" és una màxima per a tot pla estratègic i en un ambient tantt canviant, enorme i difús com el digital és encara més important. Tot objectiu ha de ser mesurat per una suma d'indicadors claus (KPI) i pels que hem de tenir quotes, alertes, semàfors i eines d'actuació.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objetivos
- Comprendre metodologia estratègica de Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digita - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI.
- Com interpretar objectius per estratègies i definir objectius temporals en calendari.
- Aconseguir definir quota i semàfors en un Quadre de Comandament usable.
Temario
1. Metodologia
- Meta pla de negoci - Meta pla de màrqueting - Meta pla de màrqueting digital - DAFO pdMD - DAFO Creuat - Apostes estratègiques per poder definir objectius per KPI
- Exercici: validar meta del PdMD
- Cas pràctic
- Exercici: dissenyar DAFO
- Exercici: resoldre DAFO
2. Objectius vàlids
- Com interpretar objectius per estratègies
- Definir objectius temporals en calendari
- Exercici: obtenir Objectius estratègics del DAFO creuat
- KPI vs PI vs mètriques
- Casos pràctics
3. Quota i semàfors
- Exercici: cuotificar semàfors
- Quadre de Comandament
- Exercici: assignar tasques a semàfors al QC
Requeriments tècnics per impartir l¿activitat: (equipament, programari, etc.)
Es recomana haver assistit a les sessions de planificació de pla de social mitjana màrqueting, tenir algun coneixement de màrqueting o planificació i tenir un projecte real per mesurar mètriques vàlides.
- Durada: 2 sessions
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació