Google Analytics I: aprčn a analitzar la teva audičncia
· Quan? 16 de setembre de 2020
· Hora? De 16:30h a 18:30h
Tota estratègia de màrqueting a la xarxa ha de venir acompanyada d'una anàlisi precisa de l'audiència de la nostra web: qui ens visita, com ens troba, a quina pàgina aterra, quin recorregut hi fa, quanta estona hi passa, quin dispositiu hi fa servir... Google Analytics ofereix totes les estadístiques que cal tenir en compte per conèixer la nostra audiència i analitzar el seu comportament.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius
- Entendre la importància de l'analítica web.
- Aprendre com implementar aquesta eina al nostre lloc web.
- Comprendre les mètriques més importants i extreure'n conclusions.
- Oferir consells per potenciar el web en base a les conclusions de les mètriques.
Temari
1.- Mètrica web:
- Què és i per a què serveix.
- Indicadors principals.
2.- Introducció a Google Analytics.
- Configuració del compte
- Integració a la web.
- Interfície i obtenció de les dades
3.- Els informes i les mètriques d'Analytics.
4.- Conversions i objectius.
Aquesta temàtica es treballarà en vàries sessions, programades en dies diferents. Per al correcte aprofitament del contingut de la formació, us recomanem que us inscriviu i participeu en el mateix ordre en què s'han programat (sessió 1 de 2).
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació