Google Analytics II: segmentació, objectius i esdeveniments
· Quan? 18 de setembre de 2020
· Hora? De 16:30h a 18:30h
Google Analytics és l'eina gratuïta més popular d'analítica web, però ofereix moltes opcions i possibilitats que cal conèixer per a poder analitzar la nostra audiència i el seu comportament. Cal entendre algunes funcionalitats avançades de Google Analytics per a millorar el teu lloc web com la segmentació, la determinació dels teus objectius de conversió i la programació d'esdeveniments.
IMPORTANT: Aquesta activitat s'impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l'enllaç amb la invitació i les instruccions d'accés abans de l'inici de la sessió.
Objectius
- Entendre la importància de l'analítica web per a prendre decisions de negoci.
- Comprendre les mètriques més importants i extreure'n conclusions.
- Oferir consells per potenciar el web en base a les conclusions de les mètriques.
Temari
1.- Com estructurar correctament un compte d'Analytics:
- Les vistes
- Els filtres
2.- Conversions i objectius.
3.- La importància de segmentar les dades.
4.- Com programar esdeveniments.
Aquesta temàtica es treballarà en vàries sessions, programades en dies diferents. Per al correcte aprofitament del contingut de la formació, us recomanem que us inscriviu i participeu en el mateix ordre en què s'han programat (sessió 2 de 2).
- Durada: 1 sessió
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació