Màrqueting de continguts: dialoga amb els teus clients oferint-los materials útils
· Quan? Del 15 al 31 de desembre de 2020
Són adequats els continguts que ofereixes a la web als teus clients? El màrqueting de continguts és una estratègia que consisteix en oferir continguts interessants i útils per apropar-nos als nostres clients. Poden ser textos llargs o curts, vídeos, imatges... segons les característiques de l'audiència i també de la pròpia empresa.
Objectius
Passar a un plantejament 2.0 que fugi de demanar a l'usuari/ària que compri determinats productes o serveis i aposti per parlar-hi, de tu a tu, en els diferents canals on ja és present el públic objectiu.
Temari
- Màrqueting de continguts per a la meva empresa
Què és el màrqueting de continguts?
Tipus de continguts 2.0 per al màrqueting de continguts
L'empresa com a creadora de continguts
- Com dissenyar una estratègia de continguts 2.0
Tres claus per a una bona estratègia
Continguts i canals de distribució
Mesurem els resultats
- Durada: 2 hores
- Preu: Aquesta activitat és gratuïta
- Nivell: Especialitzada
- Tema: Màrqueting i comunicació