Màrqueting on line. Les claus de l'posicionament SEO i SEM
· Quan? 27 d'octubre de 2020
· Hora? De 16:00h a 17:00h
Que la teva empresa tingui presència a internet a través d'una 'simple' web no és cap garantia d'èxit. Si la teva pàgina web no està ben posicionada en els cercadors és el mateix que no estar, i tots els esforços per tenir una web atractiva i optimitzada per a la conversió hauran estat en va. D'aquí la importància de l'posicionament orgànic (SEO) i de pagament (SEM).
Aquesta sessió té com a objectiu oferir les claus de l'posicionament i de el màrqueting en cercadors i exposar les diferències entre SEO i SEM per a la consecució dels diferents objectius de negoci. Existeixen nombrosos (i a priori complexos) elements a tenir en compte a l'hora de dissenyar una estratègia de posicionament. I la cosa es complica amb els constants canvis de algoritmes dels cercadors, especialment de Google. Però no et preocupis! En aquesta sessió a càrrec d'Erik Rigola, consultor a RocaSalvatella, s'oferiran les nocions bàsiques de l'posicionament en cercadors que ens permetran definir les línies d'acció que millor s'ajustin als objectius estratègics de l'empresa.
Es desgranaran els principals aspectes que cal prendre en consideració des d'una perspectiva general i de negoci, i s'identificaran i aclariran els elements més rellevants i influents per aconseguir aparèixer en les primeres posicions dels resultats de cerca.
A càrrec de:
Erik Rigola, consultor a RocaSalvatella